پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۶
۷
مقامات آمریکایی اعلام کردند؛

افشای نام عوامل ترور حاج قاسم/ حبس برای افشاکننده

پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 767827
مقامات واشنگتن اعلام کردند که یک مترجم زن آمریکایی نام برخی عوامل ترور شهید سلیمانی را برای یک فرد مرتبط با حزب الله لبنان فاش کرده است.
افشای نام عوامل ترور حاج قاسم
به گزارش جهان نيوز، به نقل از «العربی الجدید»، دادگاهی در ایالات متحده آمریکا یک مترجم زن آمریکایی به نام «مریم طه تامپسون» را به ۲۳ سال حبس محکوم کرد. گفته شده است که این زن پیشتر با پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) کار می‌کرد.

بر اساس این گزارش، مقامات آمریکایی اعلام کردند که این مترجم نام برخی از عوامل ترور شهید سلیمانی را در اختیار یک فرد مرتبط با حزب الله قرار داده است. گفته می‌شود که او نام شماری از خبرچینان آمریکا در عراق را پس از ترور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای فرد مذکور فاش کرده است.

در همین ارتباط، وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مریم طه تامپسون نزد دادستانی کل به اتهامات خود اعتراف کرده است. او اتهامات وارده به خود را قبول کرده است. او اعتراف کرده که اطلاعات نظامی محرمانه‌ای را در اختیار یک فرد مرتبط با حزب الله قرار داده است.

در همین حال، «جان دیمرز» مسئول امور امنیت ملی در وزارت خارجه آمریکا نیز تأکید کرده است: تامپسون اقدامات خطرناکی انجام داده است و به همین دلیل به ۲۳ سال حبس محکوم شد. او اطلاعاتی را در اختیار دیگران قرار داده بود.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که پس از ترور سردار سلیمانی، مرد لبنانی مرتبط با حزب الله با تامپسون ارتباط برقرار می‌کند و از او می‌خواهد که اسامی خبرچینانی را که به آمریکا در پرونده ترور شهید سلیمانی کمک کردند، فاش کند. این زن هم نام حداقل ۸ نفر را به او می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
انتقام سخت چی شد؟؟!! .
صبور
Iran, Islamic Republic of
در حال انجام است. بیرون کردن آمریکائیها از منطقه انتقام سخت ما از آمریکاست. افغانستان و عراق در ابتدا و سپس کل منطقه. همین الآن روزانه چندین کاروان نظامی و پایگاه آمریکائی در عراق هدف قرار میگیرد.
Iran, Islamic Republic of
احسنت, البته کار مداوم برای برچیدن رژیم صهیونیستی را هم اضافه کنید
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
انتقام سخت بستن تنگه هرمز بر روي شناور هاي امريكايي و كشتي هايي كه براي امريكا بار حمل مي كنند .
Iran, Islamic Republic of
خداوند در حدیث قدسی فرموده اگر به یکی از اولیائش توهین شود، با تمام وجود (کنایه از انتقام سخت) حاضر خواهد شد؛ و سلیمانی هم از اولیاء الهی بود که انتقامش را خدا به دست مردان خدا در میدان خواهد گرفت
Iran, Islamic Republic of
این همه اتفاقات دومینو وار دیگه. نیازی به اشکار شدن نداره
Iran, Islamic Republic of
تقاص خون مظلوم بی جواب نمی مونه