جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴
بلومبرگ:

آمریکا آماده بازگشت به مذاکرات وین

پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 767804
یک مقام ارشد دولتی آمریکا گفت که مذاکره کنندگان آمریکایی آماده هستند تا به محض آماده شدن سران تهران، برای دور هفتم گفتگو‌های غیرمستقیم با ایران به میز مذاکره برگردند.
آمریکا آماده بازگشت به مذاکرات وین
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، یک مقام ارشد دولتی آمریکا از آمادگی دولت آمریکا برای بازگشت به مذاکرات احیای برجام در وین خبر داد.

به گزارش «بلومبرگ»، این مقام ارشد دولتی آمریکا گفت «مذاکره کنندگان آمریکایی آماده هستند تا به محض آماده شدن سران تهران، برای دور هفتم گفتگو‌های غیرمستقیم با ایران به میز مذاکره برگردند.»

این مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، توضیح داد که تیم مذاکره کننده دولت جو بایدن به سرپرستی «رابرت مالی» می‌تواند هفته آینده برای پیگیری گفتگو‌ها به وین بازگردد، هرچند که ممکن است تاریخ آن به تعویق بیفتد.»

روز سه شنبه پایگاه خبری «پولیتیکو» گزارش داده بود که مقام‌های آمریکایی به ایران اطلاع داده‌اند که «جو بایدن» حاضر به رفع تمامی تحریم‌های اعمال شده توسط «دونالد ترامپ»، رییس جمهور پیشین آمریکا علیه ایران نیست، زیرا معتقد است که بسیاری از این تحریم‌ها مبنای قانونی دارند. این در حالی است که ایران بار‌ها تاکید کرده برای بازگشت به تعهدات برجامی، تمام تحریم‌های آمریکا باید لغو شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار شماره یک تاکنون ثابت کرد که به تعهدات بین المللی خود عمل نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
صد ساله دیگه هم نمی خواهیم آمریکا به برجام برگردد! برگرده که چی مثلاً؟!! هر وقت تحریم ها را لغو کرد آنگاه راستی آزمایی شد و تضمین یافتیم که دیگر از برجام خارج نخواهد شد آنوقت به تعهدات برجامی خود عمل می کنیم.
تشکر از نماینده پارلمان اروپا
Iran, Islamic Republic of
اعتراف نماینده پارلمان اروپا: آمریکا بزرگترین تهدید علیه دمکراسی جهان است.
تشکر از نماینده پارلمان اروپا
Canada
تازه آماده شده؟؟!!! رئیسی که مخالفه...!!!