کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تصميم مهم مديران سايپا براي كمك به رشد توليد

2 تير 1400 ساعت 9:53

نماینده دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سیاست‌های صنعت خودرو خارج از چارچوب سیاست‌های نظام باشد و خودروسازان به کیفیت خودرو توجهی نکنند و فقط قیمت‌‌ها را افزایش دهند، قطعاً مجلس از چنین صنعتی حمایت نخواهد کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از عصر ایران، عضو کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر حمایت از صنعت خودروی کشور گفت: مجلس حامی تقویت صنعت خودروی کشور است.

قاسم ساعدی با اشاره به سیاست مجلس در قبال صنعت خودروی کشور اظهار داشت:

مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود بر حمایت از تولید داخلی تأکید داشتند و حتی امسال را به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری کردند؛ بنابراین ضرورت دارد تا از تولیدات داخلی به خصوص از صنعت خودروی کشور که یک صنعت مادر است، حمایت جدی شود.

وی با بیان اینکه مجلس موافق حمایت از کارخانه‌های تولیدی و افزایش تولید در کشور است، افزود: هر وقت مشکلی در بخش تولید به وجود آمد مجلس آماده بود تا با نظارت و قانون‌گذاری این مشکلات را برطرف کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تأکید براینکه سیاست مجلس تقویت تولید داخلی به منظور رونق تولید و افزایش صادرات است، گفت: صنعت خودرو باید در چارچوب سیاست‌های نظام رشد و توسعه یابد و هرگونه تغییر و تحول در این صنعت باید با در نظر گرفتن ارتقای کیفیت و قیمت مناسب خودرو باشد.

ساعدی اضافه کرد: اگر سیاست‌های صنعت خودرو خارج از چارچوب سیاست‌های نظام باشد و خودروسازان به کیفیت خودرو توجهی نکنند و فقط قیمت‌‌ها را افزایش دهند، قطعاً مجلس از چنین صنعتی حمایت نخواهد کرد.

وی با اشاره به تلاش مدیران سایپا برای تولید قطعات خودرو در داخل و داخلی‌سازی خودروها بیان کرد: تصمیم مدیران سایپا برای داخلی‌سازی صنعت خودرو بسیار مهم و برای رشد و توسعه صنعت کشور مؤثر است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطرنشان کرد: اینکه مسئولین شرکت سایپا به سوی وزارت دفاع و سپاه رفته و تلاش کردند تا با هم‌افزایی نقش مؤثری در افزایش تولید داشته باشند، اقدامی مبارک است.

ساعدی تأکید کرد: مجلس هم تشویق می‌کند تا خودروسازان از ظرفیت‌های داخلی برای تولید خودرو استفاده کنند.


کد مطلب: 767685

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/767685/تصميم-مهم-مديران-سايپا-براي-كمك-رشد-توليد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com