کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بررسی امکانات پروژه شمیم رحمت ۳ +عکس

25 خرداد 1400 ساعت 9:44


تهران و سایر کلان شهر های کشور ایران، نیازمند پروژه های بزرگ برای مسکن و به طور کلی مناطق مسکونی هستند تا عده بیشتری بتوانند صاحب مسکن شوند. بدون شک مسکن از نیاز های اولیه انسان ها به حساب می آید و نباید از این موضوع به سادگی رد شد. به همین دلیل است که در سال ها اخیر، پروژه های زیادی در مورد ساخت شهرک ها و ساختمان های گوناگون کلید خورده است و می توان آینده نسبتا درخشانی را در این خصوص متصور بود.

پروژه شمیم رحمت 3 یکی از بزرگ ترین ها در این زمینه به شمار می رود که در آینده ای نه چندان دور قابل بهره برداری خواهد بود. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که این پروژه می تواند به موفقیت بزرگی در شهر تهران دست پیدا کند و عده زیادی را هم بی نیاز کند. برای این مورد هم دلایل مختلفی در نظر گرفته شده است که یکی از آن ها را باید مساحت زیاد در نظر گرفت.

خوشبختانه تیمی از معماران قصد دارند تا این ساختمان ها را در فضایی بسیار وسیع بسازند تا شاهد گوناگونی آن ها باشیم. همچنین تعداد طبقات و واحد ها هم تقریبا زیاد خواهد بود که البته در ادامه این متن به این مسئله خواهیم پرداخت.
 


در خصوص پروژه شمیم رحمت 3 بیشتر بدانیم!
پروژه شمیم رحمت 3 به اندازه ای مطرح شده است که این روز ها افراد زیادی از آن صحبت می کنند. این پروژه که در منطقه چیتگر تهران اجرا خواهد شد، تیمی خبره و قدرتمند را در خود می بیند که بی شک کار را سریع تر و بهتر به جلو خواهند برد. حال در این مقاله قصد داریم تا امکانات آینده این پروژه که از آن صحبت می شود را بررسی کنیم. پس در صورتی که شما هم در مورد شمیم رحمت 3 کنجکاو هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری از آن کسب کنید، توصیه می کنیم که این مقاله را از دست ندهید.
 
بررسی تعداد برج ها، طبقات و واحد ها + امکانات برج
پیش از هر چیز بهتر است که به آمار و ارقام در خصوص تعداد برج ها و همچنین طبقات و واحد های موجود در هر یک بپردازیم. به طور کلی ساخت 4 برج بزرگ و جذاب در دستور کار قرار دارد که از هرناحیه ای در نزدیکی چیتگر قابل مشاهده خواهند بود.
بلند بودن این برج ها باعث می شود که چشم اندازی دوست داشتنی را هم داشته باشند و افرادی که در طبقات بالا زندگی می کنند، از داشتن چنین مزیتی لذت ببرند. هر برج 25 طبقه خواهد داشت و همان طور که تصور می کنید، می توان به بلندی هر یک پی برد.

به گفته سازندگان، این 25 طبقه قرار است با صبر و ظرافت خاصی به وجود بیایند تا استفاده کنندگان هیچ مشکلی از این بابت نداشته باشند.

در هر طبقه از پروژه شمیم رحمت 3، واحد های زیادی هم به چشم خواهد خورد. البته با توجه به مساحت بالایی که هر یک دارند، این قضیه به مشکل تبدیل نخواهد شد و جادار بودن برج ها به کمک افراد خواهد آمد.

در گذشته شایعاتی مبنی بر 900 واحدی بودن این پروژه به گوش می رسید که این اخبار توسط تیم سازنده تایید شد. بنابراین نتیجه می گیریم که 900 خانواده می توانند از این پروژه بهره مند شوند.
 
 
متراژ هر واحد
از بحث تعداد برج ها، طبقات و موارد این چنینی که عبور کنیم، به موضوع جذاب دیگری می رسیم. افراد زیادی علاقه دارند که ببینند متراژ هر واحد دقیقا چه قدر است. خوشبختانه از این نظر هم شاهد تنوع خوبی هستیم. گفته می شود که هر واحد از 110 تا 250 متر متغیر است و افراد می توانند نسبت به انتخاب یکی از آن ها اقدام نمایند. بنابراین نتیجه می گیریم که انتخاب هر واحد به سلیقه و بودجه ای که در اختیار دارید، بستگی خواهد داشت. همچنین تعداد اعضای خانواده نیز مسئله مهم دیگری است؛ چرا که این واحد ها به صورت دو خوابه یا سه خوابه عرضه خواهند شد و باید به فکر این عامل نیز بود.
 
استخر، سونا و جکوزی
استخر از آن امکانات جذابی است که یک برج بزرگ و وسیع باید در خود داشته باشد. این اتفاق در برج های شمیم رحمت 3 نیز رخ خواهد داد و ساکنان هر ساختمان می توانند از یک استخر بزرگ و پر از تجهیزات مختلف استفاده نمایند. این استخر ها می توانند انتخاب ایده آلی برای در کردن خستگی ساکنان باشند.
ظاهرا سازندگان به استخر بسنده نخواهند کرد و از دیگر امکانات آن باید به سونا و جکوزی هم اشاره داشت. قطعا این دو مورد نیز مورد استقبال افراد قرار خواهد گرفت. با توجه به تعداد واحد های بالا و در نتیجه حضور زیاد خانواده ها در هر برج، انتظار می رود که استخر ها نیز بزرگ و جا دار باشند تا مشکلی از این بابت به وجود نیاید.
 
مهد کودک
قطعا در هر خانواده ای که در این برج ها زندگی خواهند کرد، کودکانی نیز به چشم خواهند خورد. برای رفاه هر چه بیشتر این گونه از خانواده ها، چند مهد کودک در این پروژه در نظر گرفته شده است. این مهد کودک ها قرار است با امکانات بی نظیری همراه باشد تا خیال ساکنان از پرورش فرزندشان راحت باشد. بنابراین در صورتی که قصد خرید واحدی در این پروژه را دارید و نگرانی هایی بابت فرزند یا فرزندان خود نیز دارید، قطعا با دیدن این تیتر باید خوشحال شوید.
 

سالن های بدنسازی
شاید سالن های بدنسازی برای ساکنان برج های شمیم رحمت 3 کمی دور باشند و نتوانند به سادگی این ورزش را انجام دهند. خوشبختانه در هر برج، یک سالن بدنسازی نیز ساخته خواهد شد که اتفاقا مجهز خواهد بود. برای بهتر شدن این سالن ها، احتمالا از مربیان پرورش اندامی نیز استفاده خواهد شد تا رضایت بدن سازان و کسانی که به ورزش اهمیت می دهند، بیش از پیش جلب گردد.

لابی من
لابی من علاوه بر پاسخگویی به افراد مختلف، امنیت را هم به ساختمان ها تزریق می کند. در طبقه هم کف هر کدام از برج های شمیم رحمت 3، لابی من قرار داده خواهد شد. آن ها به صورت 24 ساعته در این اماکن حضور خواهند داشت.


کد مطلب: 766727

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/766727/بررسی-امکانات-پروژه-شمیم-رحمت-۳-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com