کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمله روحانی به صداوسیما و کاندیداها:

اخلاق مهمتر از انتخابات است/ در این انتخابات بدترین جفا به خود نظام شد/ با شعور مردم بازی نکنید/ همه این کاندیداها انگار در ایران نبوده‌اند و از کره مریخ آمده‌اند

19 خرداد 1400 ساعت 10:45

در این مناظرات انگار همه بی‌ایراد هستند و فقط دولت ایراد دارد. در این انتخابات فهمیدیم همه جای کشور همه بی‌نقص هستند و فقط اشکال از دولت است!


به گزارش جهان نیوز، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، همه وقت سخنرانی خود در جلسه امروز هیئت دولت را به حمله به صداوسیما و کاندیداهای حاضر در صحنه انتخابات اختصاص داد.

به گزارش جهان نیوز، اهم اظهارات رئیس جمهور را خواهید خواند:

🔹انتخابات مهم است اما از آن مهمتر اخلاق است

🔹اگر در این ۴۲ سال گذشته همه جفا و ظلم باشد، خب پس برای چه انقلاب کردیم؟

🔹این که می‌گوییم هیچ کاری نشده در این ۸ سال، ظلم به مردم است. بسیاری از زیر ساخت‌ها، کشاورزی و فضای مجازی دست مردم است. چرا به ملت توهین می‌کنید؟

🔹آمار باید درست باشد. آمار را برخی طوری می‌گویند که از کل نقدینگی کشور بیشتر است، این آمار دروغ است. واقعیت را نمی‌شود بهم زد.

🔹در این مناظرات انگار همه بی‌ایراد هستند و فقط دولت ایراد دارد. در این انتخابات فهمیدیم همه جای کشور همه بی‌نقص هستند و فقط اشکال از دولت است!

🔹با شعور مردم بازی نکنید. ملت ایران ملت بزرگی است. همه این افراد (کاندیداها) انگار در ایران نبوده‌اند و از کره مریخ آمده‌اند.

🔹نه در سوالات مناظرات جنگ اقتصادی مطرح شد نه در جواب‌ها، گویی اصلا ترامپ نبوده است.

🔹 آقای صدا و سیما چرا در بحث اقتصادی سوالی درباره جنگ اقتصادی مطرح نکردی؟ پس از اعتراضات در مناظره دوم دو سوال کوتاه مطرح کردی

🔹در ۴ سال اول این دولت ،تورم متوسط ما ۱۱ درصد بود. در سال ۹۳ ، تورم ۳۵ درصد به ۱۵ درصد کاهش پیدا کرد و هم رشد اقتصادی را از منفی به مثبت تبدیل کردیم. این دوران طلایی در ۵۰ سال اخیر بود.

🔹چرا این واقعیت‌ها را به مردم نمی‌گوییم؟ ما فقط آخر ۹۴ و ۹۵ بی تحریم بودیم و رشد اقتصادی ما  ۱۲.۶ درصد در سال ۹۵ بود. در سال ۹۷ وارد یک جنگ شدیم. آن‌هایی که می‌گویند ما در جنگ بودیم که باید بیشتر متوجه باشند شرایط چگونه است.

🔹هیچ کس دیگر نمی‌تواند بگوید مخالف فیلترینگ است!/ الحمدلله این پهنای باند چقدر خوب شده است!/ برجام چقدر خوب شده است

🔹هم تورم را مهار کردیم و هم رشد اقتصادی را از منفی به مثبت تبدیل کردیم. یک معجزه اقتصادی اتفاق افتاد. چون وقتی ما مهار تورم را شروع کردیم، همه گفتند وقتی تورم را مهار می‌کنید، آن طرف با مسئله رشد چه می‌کنید؟ اینجا چه می‌شود؟ آن هم در سال ۹۳ مثبت شد.

🔹چرا موفقیت حقوقدان‌ها و دیپلمات‌ها را بازگو نمی‌کنید؟ مگر این‌ها ایرانی و انقلابی نیستند؟ آیا فقط عده‌ای خاص انقلابی هستند؟ بقیه افراد معلوم نیست از کجا و از کدام کره آمده‌اند؟

🔹چه کسی آمریکا را پای میز مذاکره آورد؟ صبر و ایستادگی مردم و عملکرد دیپلمات‌های ما و موفقیت‌هایی که در چند دوره مذاکرات وین به دست آمده را می‌خواهید منکر شوید؟ چرا واقعیات را برای مردم بیان نمی‌کنید؟


کد مطلب: 766073

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/766073/اخلاق-مهمتر-انتخابات-این-بدترین-جفا-خود-نظام-شعور-مردم-بازی-نکنید-همه-کاندیداها-انگار-ایران-نبوده-اند-کره-مریخ-آمده-اند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com