شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

کل‌کل عجیب دشان و مورینیو/ من هم فکر می‌کردم تاتنهام قهرمان می‌شود!

سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب: 766022
دیدیه دشان جواب جالبی به اعتقاد ژوزه مورینیو درباره قهرمانی تیم ملی فرانسه در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ داد.
کل‌کل عجیب دشان و مورینیو
به گزارش جهان نيوز، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه پاسخ اظهارات اخیر ژوزه مورینیو را درباره بخت خروس‌ها برای قهرمانی در مسابقات یورو ۲۰۲۰ را داد.

آقای خاص که این روزها به عنوان کارشناس مسابقات یورو با نشریه «سان» همکاری می‌کند، درباره تیم تحت‌هدایت دشان گفته بود: «من نقطه ضعفی در فرانسه نمی‌بینم. اگر قرار باشد بگویم که چه تیمی قهرمان یورو ۲۰۲۰ خواهد شد، آن فرانسه است چون گروهی از بازیکنان شگفت‌انگیز را در اختیار دارند. فرانسه باید قهرمان شود، اگر آنها موفق به انجام چنین کاری نشوند، یوروی ناموفقی برای‌شان خواهد بود.»

دشان اما در گفت‌وگو با برنامه «تله‌فوت» فرانسه پاسخ اظهارات مورینیو را که در ماه آوریل به دلیل تداوم نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری تاتنهام اخراج شد را داد و گفت: «من هم چنین فکری درباره تاتنهام تحت‌هدایت مورینیو داشتم اما پایانی که مدنظر من بود رقم نخورد. بله، ما به خاطر اینکه قهرمان جهان هستیم، بخت اول قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ به شمار می‌رویم. ما فشاری احساس نمی‌کنیم، این یک واقعیت است. من در تیمم پتانسیل خیلی بالایی در خط حمله دارم اما فقط این نیست. ما باید در تیم تعادل لازم را به وجود بیاوریم.»
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *