کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تنها کاندیدایی که از ماشین تشریفات صداوسیما استفاده می‌کند +تصاویر

18 خرداد 1400 ساعت 17:09

تنها کسی که در این میان از «خودروهای تشریفاتی صدا و سیما» به نحو اکمل در این دو مناظره و مناظره آخر استفاده کرده و به احتمال زیاد استفاده خواهد کرد عبدالناصر همتی بوده است .


گروه سیاسی جهان نیوز: در کنار موضوعات ریز و درشتی که در قبل، حین و بعد از برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به ویژه مناظرات تاکنون رخ داده یک موضوع قابل توجه است. بینندگان دیده اند که همه کاندیداها به جز یک کاندیدا با خودروهای خود به جلوی ساختمان معاونت سیما و محل برگزاری مناظرات وارد می شوند.
 


خودروی مورد استفاده از سید ابراهیم رئیسی

خودروی شخصی محسن رضایی


خودروی مورد استفاده علیرضا زاکانی


خودروی مورد استفاده امیرحسین قاضی زاده هاشمی


خودروی مورد استفاده سعید جلیلی


خودروی مورد استفاده محسن مهرعلیزاده

 
تنها کسی که در این میان از «خودروهای تشریفاتی صدا و سیما» به نحو اکمل در این دو مناظره و مناظره آخر استفاده کرده و به احتمال زیاد استفاده خواهد کرد عبدالناصر همتی بوده است .


استفاده همتی از ماشین تشریفات صداوسیما

 
 گمانه زنی در این باره موید این نکته است که یا خودروی شخصی همتی آنقدر ساده و همسو با خودروهای داخلی مورد استفاده مردم است که ایشان تردد با این وسیله در جلوی دوربین ها را حداقل در این مراسم مهم دون شان خود دانسته‌اند. یا اینکه خودروی شخصی ایشان دست کمی از خودروهای لوکس و چندصدمیلیونی یا میلیاردی دولتمردان ندارد؛ فلذا صلاح را در این دیده است که با خودروی آنچنانی خود که اثرات منفی بر افکار عمومی دارد در صدا و سیما دیده نشود.

نتیجه اینکه زندگی شخصی هر کسی می تواند نمادی از افکار او نیز قلمداد گردد. کاندیداها هرکدام با خودروی شخصی خود آمدند اما عبدالناصر همتی که ظاهرا اصلاح طلبان و دولتی ها را هم نمایندگی می‌کند نخواست با خودروی خود در انظار دیده شود.


کد مطلب: 765989

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/765989/تنها-کاندیدایی-ماشین-تشریفات-صداوسیما-استفاده-می-کند-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com