کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین وضعیت آتش سوزی در پالایشگاه تهران +فیلم

13 خرداد 1400 ساعت 8:52

همه مخازن خاموش شده و فقط یک مخزن باقی مانده که در حال کنترل است و با مقدار زیادی آب و کف عملیات تهاجمی برای اطفای مخزن آخر ادامه دارد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۹ :۱۸ دقیقه روز چهارشنبه آتش سوزی پالایشگاه تهران به سامانه آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله ایستگاه‌ها به محل اعزام شدند.

وی گفت: تا این لحظه، حدود ۱۰ ایستگاه با امکانات کامل به همراه چندین دستگاه تانکر آب و خودروهای حامل کف شیمیایی، تجهیزات تنفسی، بالابر و غیره به محل اعزام شدند.
سخنگوی آتش نشانی تهران با بیان اینکه عوامل آتش نشانی پالایشگاه و شهرهای اطراف نیز در این عملیات حضور داشتند،  افزود: بیش از ۶۰ دستگاه خودرو از آتش نشانی تهران و حدود ۱۵۰ نفر پرسنل عملیاتی در محل حضور دارند.

ملکی با بیان اینکه در ابتدا شاهد حریق گسترده بودیم، ادامه داد: به نظر می رسد احتمالا به خاطر جاری شدن مواد، اطراف مخزن نیز شعله ور شده بود و نگرانی ما از مخازنی بود که داخلش مواد قابل اشتعال وجود داشت که وقتی عملیات چند جانبه همه آتش نشان‌ها آغاز شد پس از مدتی تلاش، مخازن از دل آتش بیرون آمد و جای نگرانی نیست.
 

دانلود فیلم

وی تصریح کرد: اکنون همه مخازن خاموش شده و فقط یک مخزن باقی مانده که در حال کنترل است و با مقدار زیادی آب و کف عملیات تهاجمی برای اطفای مخزن آخر ادامه دارد. 

سخنگوی آتش نشانی تهران با بیان اینکه این حادثه مصدومیت و تلفات جانی ندارد، تاکید کرد:

مواد داخل مخزن قابل شعله وری داشت اما قابلیت انفجار نداشت لذا هیچ انفجاری رخ نداده است.


کد مطلب: 765448

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/765448/آخرین-وضعیت-آتش-سوزی-پالایشگاه-تهران-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com