چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
طاهری:

اسکوچیچ تیم ملی را از دید حریفان مخفی نگه‌ داشت/ باید نگران کارشکنی بحرینی ها باشیم

سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 765216
یک کارشناس فوتبال گفت: اسکوچیچ تیم ملی را از دید حریفان مخفی نگه داشت تا آنها نتوانند ترکیب تیم ملی را بشناسند.
باید نگران کارشکنی بحرینی‌ها باشیم
به گزارش جهان نيوز، بیژن طاهری در مورد بازی‌های تیم ملی ایران در بحرین در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: وقتی فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را دیدم اولین سوالی که به ذهنم رسید این بود که اسکوچیچ چگونه می‌خواهد این تیم را چیدمان کند و یازده نفر اصلی را انتخاب کند. جمعی از بهترین بازیکنان درجه اول فوتبال ایران که برخی از آنها در لیگ‌های معتبر اروپایی بازی می‌کنند. بازیکنان بسیار خوبی داریم.

وی افزود: تنها چیزی که باعث نگرانی است نتایج دور رفت مسابقات است و اینکه بحرین و عراق همیشه ما را آزار داده‌اند. با این حال من به آینده و بازی‌های پیش‌رو خوش‌بین هستم اما نگران گذشته‌ام و نتایجی که با ویلموتس گرفتیم. در دور برگشت مسابقات اصلا نباید گل اول را از بحرین و عراق بخوریم چون در آنصورت همان داستان‌های همیشگی و فوتبال بحرینی و وقت‌کشی‌ها را شاهد خواهیم بود. ویلموتس نتوانست به خوبی از توانایی‌های بازیکنان ما در دور رفت و بازی با بحرین و عراق استفاده کند. سطح فوتبال ما بسیار بالاتر از عراق و بحرین است و باید بتوانیم در میدان مسابقه  از پس حریفان بربیاییم. 

مربی اسبق استقلال درمورد اینکه حق میزبانی ایران در دور برگشت رقابت‌ها به طور ناجوانمردانه‌ای گرفته شد، عنوان کرد: خوشبختانه مسابقات  بدون تماشاگر برگزار می‌شود و از سویی دیگر ما فوتبالیست‌های بزرگی در تیم ملی داریم اما نمی‌توان نگران کارشکنی مسئولان بحرینی برگزاری مسابقات نبود.

طاهری در مورد اینکه تیم ملی بدون بازی تدارکاتی راهی بحرین شده، گفت: بازیکنان  تیم ملی از همدیگر شناخت خوبی دارند و در کنار هم در گذشته بازی کرده‌اند و در اردو هم در تمرینات کنار یکدیگر بوده‌اند و از سویی دیگر این نظر اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بوده که بدون بازی تدارکاتی راهی بحرین شوند و باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت. فکر می‌کنم اسکوچیچ نمی‌خواست قبل از شروع مسابقات ترکیب تیم ملی دیده شود و او به نوعی تیم ملی را از دید حریفان مخفی نگه داشت تا قبل از شروع مسابقات حریفان نتوانند حتی ترکیب اصلی تیم ملی را بدانند.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *