جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

۴ گزینه پیشنهادی برای شهرداری تهران

سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 765206
شهردار تهران باید دارای رویکرد اجتماعی بوده و مدیران تابعش در دسترس شهروندان باشند، علاوه بر این دو خصوصیت باید دارای علم مدیریت، تخصص و مستقل باشد.
به گزارش جهان نيوز، «مرتضی طلایی» رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت اصولگرایان در تهران در خصوص ویژگی‌های شهردار آینده پایتخت گفت: «شهردار تهران باید دارای ویژگی‌هایی مانند رویکرد اجتماعی، علم مدیریت و تخصص باشد که رستم قاسمی، سردار دهقان، سعید محمد و بذرپاش دارای این ویژگی‌ها بوده و گزینه‌ ما هستند».
 

طلایی در پاسخ به این سؤال که شهردار آینده تهران باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد، گفت: «شهردار تهران باید دارای رویکرد اجتماعی بوده و مدیران تابعش در دسترس شهروندان باشند، علاوه بر این دو خصوصیت باید دارای علم مدیریت، تخصص و مستقل باشد».

وی سپس رستم قاسمی، سردار دهقان، سعید محمد و مهرداد بذرپاش را دارای چنین ویژگی‌هایی عنوان کرد و گفت: «گزینه مطلوب بنده برای تصدی پست شهرداری تهران یکی از این ۴ گزینه است».
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شهردار محمد
مجید
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه سعید محمد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقاي طلائي نمي خواهيد اجازه دهيد يگران هم به مملكت خدمت كنند شما ححدود بيست سال پيش از نيروي انتظامي بازنشسته شديد تكليف خود را هم ادا كرديد!.
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافقم