جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۳

مرگ ناگهانی عروس در حین مراسم جشن عروسی!

يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 765021
برگزاری یک جشن عروسی عجیب و غریب در هند به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
مرگ ناگهانی عروس در حین مراسم عروسی!
به گزارش جهان نيوز، با وجود شیوع موج دوم مرگبار کرونا  در هند از آنجایی که فصل برپایی جشن‌های عروسی در این کشور فرار رسیده است برخی همچنان اقدام به برگزاری مراسم عروسی خود می کنند. اما به تازگی وقوع یک اتفاق عجیب در یک جشن عروسی در این کشور خبرساز شده است. در این اتفاق تعجب برانگیز پس از مرگ عروس در حین جشن عروسی، خواهر عروس با داماد ازدواج کرد! این اتفاق عجیب در منطقه «ساماسپور» هند رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند، عروس و داماد پس از انجام مراسم تبادل حلقه‌های گل آماده انجام مراسم پایانی این جشن می‌شدند که ناگهان عروس «سورابهی» بیهوش شد و در کنار داماد «مانجِش کومار» روی زمین افتاد. در ادامه پزشکی که در محل برپایی جشن عروسی حاضر شده بود مرگ عروس را به علت ایست قلبی اعلام کرد. بنا به این گزارش جسد عروس به اتاق دیگری منتقل و جشن عروسی مانجِش با خواهر عروس، نیشا در حالی که جسد عروس در اتاق دیگری بود ادامه یافت.

برادر عروس در این باره گفت: «ما نمی‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم. هر دو خانواده توافق کردند که «نیشا»، خواهر کوچک‌تر من به جای عروس در کنار داماد قرار بگیرد و مراسم ادامه یابد.»
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: عروس عروسی مرگ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خانواده دختره عجله داشتند که زودتر دختراشونو رد کنند بره!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اینا دیگه کی هستن
Iran, Islamic Republic of
دیگه حرفی نیست 😐