پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

جلیلی: محدودیت توئیتر باید برداشته شود

يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 764997
برخی محدودیت‌های فضای مجازی توجیه ندارد مثلاً بین اینستاگرام و توییتر چندان فرقی نیست و اگر محدودیتی در این حوزه هست حتما باید برداشته شود.
جلیلی: محدودیت توئیتر باید برداشته شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ضبط برنامه «با دوربین» اظهار داشت: اهمیت انتخابات جدا از اینکه چه کاندیدا و چه نامزدی رای بیاورد این است که همه مردم در این انتخابات یک مشارکت پرشور و گسترده داشته باشد.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات را امر بسیار مهمی دانست و افزود: رسانه ملی در این زمینه می‌توانند نقش بسیار مهمی داشته باشد، به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا که فعالیت‌های حضوری و تبلیغاتی محدودیت‌های جدی دارد و باید اصول بهداشتی رعایت شود. صدا و سیما یک نقش بسیار مهم و بی نظیر دارد و می‌تواند با برنامه‌هایی که دارد مردم را تشویق به شرکت گسترده‌تر در انتخاب و از سوی دیگر فرصت را فراهم کند تا مردم ما بتوانند یک انتخاب درست داشته باشد.

جلیلی افزود: انتخاب درست زمانی می‌تواند صورت بگیرد که نامزدها بتوانند سوالات واقعی مردم را پاسخ معتبر دهند و مردم بتوانند از میان پاسخ‌های آنها بهترین را انتخاب کنند، از صدا و سیما خواهش می‌کنم از همه ظرفیت‌های هنری و رسانه‌ای خودش استفاده کند و در شرایط کنونی باید از عرصه رسانه ملی بیشترین استفاده شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری فضای مجازی را یک فرصت بی نظیر برای نسل جوان دانست و گفت: فضا و فرصت‌های فضای مجازی درگذشته نبود و طبیعتاً باید از این فضا حداکثر استفاده را کرد چراکه این فرصت را به ما داده با سرعت و کیفیت بهتر و همچنین دقت بیشتر، خدمات رسانی بهتری به مردم صورت بگیرد و می‌توان از آن در حوزه اجتماعی استفاده کرد. طبیعتاً ما نیز باید از این ابزار استفاده کنیم.

وی ادامه داد: عده‌ای القا می‌کنند که عده‌ای می‌خواهند بیایند و این فضا را محدود کنند، من می‌گویم که این طور نیست و باید از فرصت فضای مجازی به بهترین شکل استفاده کرد.

جلیلی گفت: بعضاً برخی محدودیت‌ها توجیه ندارد مثلاً میان اینستاگرام و توییتر چندان فرقی وجود ندارد و اگر محدودیتی در این حوزه هست حتماً باید برداشته شود.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:از طرف دیگر باید صادقانه به جوانان گفت که در فضای مجازی مانند هر فضایی دیگری کسانی وجود دارند که بخواهند از این ظرفیت‌ها برای آسیب به فرهنگ و بنیان خانواده استفاده کنند. اکثر مردم ما از این موضوع رضایت ندارند و این موضوعات را نمی‌پذیرند و باید تدابیر لازم برای آن سنجیده شود.

جلیلی گفت: رئیس کل بانک مرکزی می گوید ۹۰ هزار میلیارد تومان از معوقات بانکی دست یازده نفر است. خلق پول اینجا اینطور می‌شود. اینها است که دولت ما برای آن برنامه دارد. دولت ما چنین اجازه ای را نخواهد داد که ۹۰ هزار میلیارد تومان دست یازده نفر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
محدودیت توئیتر باید برداشته شود یا برمی دارید؟!
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم جلیلی