کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صدای مشترک خاتمی و منافقین علیه انتخابات

9 خرداد 1400 ساعت 8:50


به گزارش جهان نیوز، در روزهای گذشته و پس از احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، «محمد خاتمی» رئیس دولت اصلاحات در بیانیه ای اعلام کرد: «آنچه این روزها در جریان معرفی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری رخ داده است، ناشی از رویکرد، برداشت و اقدامی است که پیش از این هم عرصه را بر انتخاب مردم تنگ کرده و این‌بار بی‌پرده‌تر و بی‌پرواتر ظهور و بروز داشته است...در واقع جمهوریت نظام که مبتنی بر رأی آزاد ملت است، روز به روز کم‌رنگ‌تر شده است».

به فاصله کوتاهی پس از انتشار بیانیه خاتمی، سایت گروهک ورشکسته و جنایتکار منافقین به بازنشر پیام خاتمی پرداخت و این بخش از پیام رئیس دولت اصلاحات را بولت کرد: «جمهوریت نظام مورد تهدید جدی قرار گرفته است و هیچ جریانی با هر وابستگی و رویکردی که دارد نمی‌تواند و نباید نسبت به این خطر بزرگ بی‌تفاوت باشد!».

سایت گروهک تروریستی و جنایتکار منافقین همچنین در روزهای گذشته در چندین مطلب به سید ابراهیم رئیسی حمله کرده و نسبت به احتمال پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری ابراز نگرانی کرده است.

اما این اولین بار نیست که ارگان رسانه ای گروهک ورشکسته منافقین با لیدر اصلاح طلبان همصدا شده است. در سال ۸۸ نیز این گروهک تروریستی با سران و لیدرهای فتنه همصدا شده و به اتفاق علیه جمهوریت و اسلامیت نظام شورش کردند.

در آن سال آحاد مختلف مردم- از جمله کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری به موسوی و کروبی رأی داده بودند- در روز ۹ دی در گردهمایی باشکوه علیه فتنه گران شرکت کرده و «شورش فتنه گران علیه جمهوریت و اسلامیت» را محکوم کردند. 


کد مطلب: 764969

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/764969/صدای-مشترک-خاتمی-منافقین-علیه-انتخابات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com