جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

گوشی‌های مزین به الماس و طلا که قیمتشان سر به فلک می‌زند+ عکس

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 764634
امروزه تلفن های همراه جزوی جدا نشدنی از زندگی مردم هستند و برخی از آن ها طراحی های خاص و گران دارند.
گوشی‌های مزین به الماس و طلا +عکس
به گزارش جهان نيوز، تلفن همراه یکی از نیاز‌های اصلی زندگی روزمره ماست. تلفن‌های همراه در سراسر دنیا بسته به برند و نوع عملکردشان قیمت‌های متفاوتی دارند، از ارزان قیمت و معمولی تا گران قیمت و طلایی با پیشرفت‌های اخیر در فناوری، اکنون به نظر می‌رسد که تلفن‌های همراه می‌توانند همه کار‌هایی را که کامپیوتر انجام می‌دهد را انجام دهند. برخی از افراد دوست دارند تلفن‌هایی داشته باشند که خیلی خاص هستند، بعضی از شرکت‌ها نیز برای پاسخ به نیاز مشتری تلفن‌های هوشمندی با استفاده از طلا و جواهر ساختند.

در ادامه ۱۰ تلفن گران قیمت جهان را مشاهده می‌کنید:

۱۰. گوشی iPhone Princess Plus
ویژگی‌هایی که این گوشی گران قمیت دارد با ویژگی‌های سایر گوشی‌های آیفون شرکت اپل تفاوت چندانی ندارد. این آیفون توسط Peter Aloisson طراح مشهور اتریشی طراحی شده است. علاوه بر طلا، این آیفون با ۱۳۸ برش پرنسس و ۱۸۰ الماس براق درخشان ساخته شده و وزنش ۱۶.۵۰ - ۱۷.۷۵ است. طبق گفته طراح، الماس‌های به کار رفته از بهترین کیفیت برخوردار هستند. قیمت این تلفن ۱۷۶ هزار و ۴۰۰ دلار است.
 

۹. گوشی BlackDiamond VIPN Smartphone
رتبه نهم متعلق به Sony Ericsson’s Black Diamond است. جارن گو این گوشی شیک را برای سونی طراحی کرد. از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به جزئیات آینه ای، پلی کربنات و یک فناوری LED اشاره کرد. این تلفن هوشمند با دو الماس یکی روی دکمه‌ها و دیگری در قسمت پشت تزئین شده است. قیمت این گوشی ۳۰۰ هزار دلار است.

 
۸. گوشی Vertu Signature Cobra
این گوشی در رتبه هشتم گران‌ترین تلفن‌های همراه جهان قرار دارد. این گوشی با وجود فرم‌هایی مانند مار کبرا در کنار تلفن کاملاً انحصاری است. این تلفن توسط بوچرون جواهرساز فرانسوی طراحی شده است و دارای یک الماس بریده گلابی شکل، یک الماس سفید گرد، دو چشم زمرد و ۴۳۹ یاقوت است. قیمت این گوشی ۳۱۰ هزار دلار است.
 

۷. گوشی Gresso Luxor Las Vegas Jackpot
این گوشی در سال ۲۰۰۵ در سوئیس طراحی شده در این تلفن از طلای جامد به وزن ۱۸۰ گرم استفاده شده است. صفحه پشتی از چوب‌های جنگلی آفریقایی ساخته شده که بیش از ۲۰۰ سال قدمت دارند. این چوب گران‌ترین چوب در جهان است. کلید‌های آن از کریستال یاقوت کبود ساخته شده و هزینه آن یک میلیون دلار است.
 

 
۶. گوشی Diamond Crypto Smartphone
این تلفن هوشمند توسط سازنده لوازم جانبی لوکس Peter Aloisson طراحی شده است. قیمت این گوشی منحصر به فرد ۱.۳ میلیون دلار است و در لیست گران‌ترین تلفن جهان رتبه ششم را به خود اختصاص داد. این گوشی دارای پوششی است که با ۵۰ الماس تزیین شده که ۱۰ قطعه از آن‌ها نادر است. همچنین دارای چند بخش ساخته شده از گل رز است.


۵. گوشی GoldVish Le Million
این تلفن توسط امانوئل گوئیت، طراح مشهور طراحی شده که قبلا نیز تعداد زیادی ساعت و جواهرات لوکس را طراحی کرده است. این تلفن در سوئیس طراحی و تولید و در آن از طلای سفید 18k و ۲۰ قیراط الماس VVS1 استفاده شده است. این گوشی در نمایشگاه میلیونر‌ها در کن، فرانسه در سپتامبر ۲۰۰۶ به فروش رسید. قیمت آن ۱.۳ میلیون دلار است.
 

 
۴. گوشی iPhone 3G King’s Button
چهارمین تلفن همراه گران قیمت در جهان به نام King’s Button iPhone 3G متعلق به شرکت اپل است. Peter Aloisson، جواهرساز مشهور اتریشی خالق این گوشی است. ۱۳۸ الماس بر روی این گوشی نصب شده که ارزش آن ۲.۴ میلیون دلار است. الماس سفید ۶.۶ قیراطی زیبا به عنوان دکمه صفحه اصلی عمل می‌کند که به زیبایی این گوشی افزوده است.


۳. گوشی Supreme Goldstriker iPhone 3G 32GB
سومین تلفن همراه گران قیمت در جهان، Supreme iPhone 3G است. آیفون 3GS Supreme دارای یک پوشش ساخته شده از ۲۷۱ گرم طلای 22k جامد و صفحه‌ای با پنجاه و سه الماس ۱ عیار تراش خورده است. علاوه بر این، دکمه خانه با یک الماس نادر ۷.۱ قیراطی پوشانده شده است. آیفون 3GS Supreme در صندوقی تراشیده شده از یک بلوک گرانیت و طلای اسپرت کاشمر و یک آستر داخلی ساخته شده با چرم سطح عرضه شد.
 

۲. گوشی Diamond Rose iPhone 4 32GB
دومین آیفون گران قیمت جهان iPhone Diamond Rose iPhone 4 طراحی استوارت هیوز است. حاشیه گوشی با گل رز و تقریباً ۵۰۰ الماس منحصر به فرد بی عیب و نقص تزئین شده که در کل بیش از ۱۰۰ عیار هستند. قسمت پشتی آن نیز از رنگ طلایی برخوردار است و لوگو اپل با ۵۳ الماس اضافی تزئین شده، دکمه خانه پلاتینی است و در مرکز آن الماس‌های نقره‌ای ۷.۴ عیار و نادر وجود دارد. قیمت این تلفن حدود ۸ میلیون دلار است.
 

۱. گوشی Black Diamond iPhone 5
اولین گوشی گران قیمت جهان نیز طراحی شده توسط استوارت هیوز و از شرکت اپل است. این آیفون ۵ با الماس‌های طلا و سیاه تزئین شده است. ساخت و تکمیل این تلفن که تمام کار دست است ۹ هفته طول کشید. گفته می‌شود بدنه این گوشی از طلای جامد ۲۴ عیار ساخته شده و لبه‌های آن در مجموع با ۶۰۰ الماس سفید پر و دکمه خانه از الماس سیاه ۲۶ عیار تشکیل شده است. یک میلیاردر چینی این گران‌ترین تلفن هوشمند دنیا را خریداری کرد. قیمت این تلفن چیزی حدود ۱۵ میلیون دلار است.

مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: الماس طلا گوشی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
Iran, Islamic Republic of
تجملاتی که صفا و صمیمیت رو از بین برده