کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو فراكسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی:

حرکت سایپا به سوی تولید خودروهای باکیفیت قابل تحسین است

4 خرداد 1400 ساعت 12:06

عضو فراکسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سایپای نوین می‌تواند به نیازهای مشتریان و سلایق مختلف پاسخ دهد، گفت: حرکت سایپا به سمت تولید خودروهای با کیفیت قابل تحسین است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از پرشین خودرو، رسول فرخی نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، با استقبال از حرکت شرکت سایپا به سمت تولید خودروهای باکیفیت و شاسی ‌بلند و عرضه شش خودروی جدید در مدت دو سال اظهار داشت:‌ انتظار مردم و مسئولان از شرکت‌های خودروسازی به خصوص سایپا این است که با توجه به نیاز داخلی جامعه برای طیف‌های مختلف درآمدی، خودرو تولید کنند تا هم نیاز داخل برطرف شود و هم بتوانند خودرو صادر کنند.

وی تأکید کرد: مردم در صورتی از شرکت‌های خودروسازی رضایت خواهند داشت که خودروی باکیفیت تولید شود و قیمت خودرو نیز مناسب باشد.

عضو فراکسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کیفیت همواره مدنظر مردم و مشتریان است و موجب کشش بازار و فروش بیشتر محصولات می‌شود. بنابراین هر اندازه سایپا به تولید خودروی باکیفیت بیندیشد به همان اندازه در جلب رضایت مشتریان موفق خواهد بود.

فرخی افزود: باید با تولید خودروهای باکیفیت که در قالب سیاست سایپای نوین قابل تحقق است، با صنعت خودروی بین‌المللی رقابت کرد و انتظار ما این است که این رقابت در آینده به وجود آید.

وی گفت: حرکت سایپا به سمت تولید خودروهای باکیفیت قابل تحسین است و اگر این سیاست ادامه داشته باشد نیاز و خواست جامعه هدف تأمین خواهد شد.

عضو فراکسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی با اشاره به انعقاد قرارداد شرکت سایپا با وزارت دفاع و شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید قطعات خودرو در داخل عنوان کرد: تولید قطعات از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان و وزارت دفاع اقدامی شایسته و قابل تأمل است و ان‌شاءالله به روزی برسیم که تمام قطعات خودروهای مختلف در داخل تولید شود و نیازی به واردات قطعات خودرو از خارج نباشد.

فرخی در پایان اظهار امیدواری کرد که در صنعت خودرو همچون صنعت دفاع خوب بدرخشیم.


کد مطلب: 764510

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/764510/حرکت-سایپا-سوی-تولید-خودروهای-باکیفیت-قابل-تحسین

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com