يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۱

جدول لیگ برتر/ پرسپولیس به سپاهان چسبید

سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب: 764441
در دیدارهای معوقه لیگ برتر پرسپولیس مقابل ذوب آهن به پیروزی رسید و در صدر جدول به سپاهان چسبید، استقلال هم با پیروزی در آبادان به رده سوم صعود کرد.
جدول لیگ برتر/ پرسپولیس به سپاهان چسبید
به گزارش جهان نيوز، دیدارهای معوقه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور با 3 بازی پیگیری شد. پرسپولیس در فولاد شهر میهمان ذوب آهن بود و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافت.

شاگردان گل محمدی با این پیروزی 48 امتیازی شدند و به سپاهان در صدر جدول چسبیدند. قرمزپوشان به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد.

ذوب آهن هم با 21 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد. در دیگر دیدار تیم‌های فولاد و تراکتور مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

شاگردان خطیبی با این تساوی با 30 امتیاز هفتم هستند. فولاد هم با 31 امتیاز جایگاه ششم را در اختیار دارد.

مصاف آخر امروز هم میان صنعت نفت آبادان و استقلال برگزار شد و این بازی را آبی‌پوشان در دقایق پایانی با گلزنی آرمان رمضانی به سود خود پایان دادند.

شاگردان مجیدی با این برد 37 امتیازی شدند و در رده سوم قرار دارند. صنعت نفت آبادان هم با 26 امتیاز در مکان دوازدهم قرار گرفت.

*جدول رده‌بندی به شرح زیر است:
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
خط اخر رو اصلاح کنید
شاگردان مجیدی 37 امتیاز شدند نه 47 امتیاز