جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
سرهنگ ولیپور گودرزی خبر داد؛

دستگیری ۲۰ سرشاخه اصلی گرانی روغن

يکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 764273
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۲۰ سرشاخه اصلی در رابطه گرانی اخیر بازار روغن خبر داد.
دستگیری ۲۰ سرشاخه اصلی گرانی روغن
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در گفت وگو با مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا هنوز هم احتکار در زمینه ماسک و اقلام بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا در پایتخت داریم یا خیر، اظهار کرد: احتکار در زمینه ماسک و اقلام ضدعفونی کننده خیلی کم شده است و دیگر مانند روزهای اول مشکلی در این زمینه نداریم و حتی شاید بتوان گفت بیشتر از حد نیاز هم ما این اقلام را در کشور داریم و تولید می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فروش خارج از شبکه در زمینه اقلام بهداشتی مربوط به کرونا مانند ماسک و الکل داریم یا خیر، گفت: در این زمینه خیر، موردی گزارش نشده است در برخی اقلام دیگر فروش خارج از شبکه داریم.

سرهنگ ولیپور گودرزی با اشاره به گرانی روزهای اخیر در بازار روغن گفت: با گشت‌های مشترکی که با تعزیرات داشتیم و با ورود مستقیم دادستان تهران در این زمینه بیش از ۲۰ نفر از نفرات اصلی که در این موضوع دست داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: اگر افراد در معاملاتی که مربوط به ماینر می‌شود مالباخته شوند و در واقع فردی از این طریق از افراد کلاهبرداری کنند و فرد مالباخته اطلاعی از معاملات ماینری نداشته باشد می‌تواند به پلیس امنیت اقتصادی مراجعه و ثبت شکایت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینا سرشاخه نیستند عمله میدانی اند برید اصل کاریها را .... بگیرید .