کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تبریک حزب ‌الله لبنان به ملت فلسطین/ آزادسازی کامل از بحر تا نهر در آینده نزدیک قابل دست‌یابی است

31 ارديبهشت 1400 ساعت 11:28

جنبش حزب الله لبنان در پیامی پیروزی گروه‌های مقاومت در نبرد علیه تجاوز و زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی را به مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت تبریک گفت.


به گزارش جهان نیوزبه نقل از باشگاه خبرنگاران، جنبش حزب الله لبنان در پیامی ضمن تبریک پیروزی گروه‌های مقاومت فلسطین در نبرد «شمشیر قدس» اعلام کرد: ملت فلسطین و تمام کشورهای محور مقاومت نشان دادند که اسرائیل چنان شکاف و ضعف‌هایی دارد که طرح آزادسازی کامل از بحر تا نهر در آینده نزدیک قابل دست‌یابی خواهد بود.

در ادامه این پیام آمده است: در این نبرد، خیال‌ صلح ادعایی، راه‌ حل سیاسی، معامله قرن خائنانه و همچنین عادی‌سازی و عادی‌سازان مشکوک روابط فرو افتادند. این نبرد ثابت کرد که مقاومت در مسیر پیروزی، آزادی و کرامت در برابر دشمن دست برتر را دارد.

حزب الله با تبریک به فرماندهی گروه‌های مقاومت فلسطین که سزاوار این نبرد بودند، افزود: این پیروزی بازتابی راهبردی، سیاسی و فرهنگی پراهمیت بر آینده نبردهای منطقه خواهد داشت. ملت فلسطین و تمام کشورهای محور مقاومت و مردم آن‌ها و همچنین گروه‌های سیاسی و مردمی همراه ملت فلسطین در سراسر جهان تاکید کردند که اسرائیل، این غده سرطانی جنایتکار سست‌تر از خانه عنکبوت است.

حزب الله بر تاکید بر اینکه به شدت به پیروزی تاریخی بزرگ که در واقع پیروزی تمام مقاومت‌کنندگان بود، افتخار می‌کند، اعلام کرد: به درخشش سران، سربلندی رزمندگان، بزرگی شهدا و صبر خانواده‌های شریف و صلابت مجروحان، روحیه پایداری بالای زنان و مردان مظلوم شما می‌بالیم. ای ملت سربلند فلسطین و مقاومت عظیم و دلیرانه سپیده‌دمی جدید برای امت [اسلامی] و مقدسات رقم زدید که دیگر پس از آن،آزادسازی خواهد بود به اذن خداوند».

با تأیید آتش بس به طور رسمی از سوی نتانیاهو که به اطلاع مصر رسید، موفقیتی برای فلسطین رقم خورد و موجی از غرور در میان فلسطینیان دیده شد. فلسطین این عقب نشینی کم نظیر رژیم صهیونیستی را مرهون قدرت بازدارندگی مقاومت می‌داند.

ساعاتی پیش رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند طبق توافق با طرف مصری، آتش بس در نوار غزه از ساعت ۲ صبح روز جمعه (به وقت محلی) آغاز می‌شود.


کد مطلب: 764094

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/764094/پیام-تبریک-حزب-الله-لبنان-ملت-فلسطین-آزادسازی-کامل-بحر-نهر-آینده-نزدیک-قابل-دست-یابی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com