شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲

آیفون در سال آینده با ظاهری عجیب به بازار می آید! + جزئیات

پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 764001
تحلیلگر شرکت اپل درباره گوشی جدید این شرکت جزئیاتی را فاش کرد و گفت ممکن است این گوشی در سال ۲۰۲۲ با طراحی جدید صفحه نمایش رونمایی شود.
آیفون با ظاهری عجیب به بازار می آید! +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، طولی نمی‌کشد که اپل سری آیفون ۱۳ را به بازار عرضه می‌کند، مینگ-چی کو، تحلیلگر مورد اعتماد اپل ادعا می‌کند این گوشی دارای یک ناچ کوچکتر و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز است. کوو ادعا می‌کند که اپل می‌تواند یک مدل آیفون با طراحی سوراخ دار را در سال ۲۰۲۲ ارائه دهد.

با این حال، مشخص نیست که اپل به معرفی فناوری پیشرو Face ID در صنعت ادامه می‌دهد یا خیر، اما این اجزا ممکن است در زیر صفحه نمایش قرار بگیرند. آیفون جدید همچنین یک دوربین جلو با قابلیت فوکوس خودکار بهبود یافته نیز دارد. خارج از آن مشخص نیست که چه چیزی تغییر خواهد کرد، از جمله اینکه آیا این دستگاه دارای یک پورت Lightning خواهد بود یا اینکه پورت‌های کمتری خواهد داشت.


کوو همچنین ادعا می‌کند که اپل در همین سال آیفون SE را روانه بازار می‌کند و دستگاه از نسل پنجم (5G) پشتیبانی می‌کند. اگر این درست باشد، اپل دستگاهی ارزان قیمت ارائه می‌دهد که از نسل پنجم پشتیبانی می‌کند. پیش بینی می‌شود این دستگاه از صفحه نمایش ۴.۷ اینچی بهره ببرد و طراحی مشابه آیفون ۸ داشته باشد.


در همین حال، Kuo جزئیات معرفی آیفون ۸ اینچی تاشو توسط اپل که در اوایل سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می‌شود را به اشتراک گذاشت. قبلا گزارش‌هایی مبنی بر آزمایش صفحه‌های تاشو توسط اپل وجود داشت؛ بنابراین گزارش Kuo چیز جدیدی نیست. به نظر می‌رسد که همه این‌ها به نوع پیشرفتی بستگی دارد که اپل می‌تواند در سال ۲۰۲۱ به دست آورد، اما کوو انتظار دارد که اپل طی چند سال آینده این اقدامات را انجام دهد.


سرانجام، کوو اظهار داشت که تا سال ۲۰۲۳، اپل تولید آیفون ۱۱ را متوقف می‌کند و مدل دیگری را جایگزین می‌کند که می‌تواند با کمتر از ۶۰۰ دلار آن را خرید که این دستگاه شامل پشتیبانی نسل پنجم نیز خواهد بود.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *