پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

شمقدری: رئیس‌جمهور آینده عزت کشور را بازگرداند

دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 763692
این دوره بر اساس ضعف دیپلماسی ، عزت کشور از دست رفت که باید برگردد، ضمن اینکه عزت ما باید هم‌پای مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه های دیگر تجلی پیدا کند.
شمقدری: رئیس‌جمهور آینده عزت کشور را بازگرداند
به گزارش جهان نيوز، «جواد شمقدری» کارگردان سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس با بیان اینکه امسال در انتخابات شرکت می کنم، درباره اولویت هایی که رئیس جمور آینده باید در دستور کار خود قرار دهد، گفت: بزرگترین کاری که باید رئیس جمهور بعدی انجام دهد این است که یک اعتماد عمومی را نسبت به سیستم اجرایی ایجاد کند.

شمقدری ادامه داد: چون الان مردم واقعا بی اعتماد شدند و رئیس جمهور جدید باید اعتماد عمومی را برقرار کند به اینکه هم کارآمدی و هم اینکه با صدق و صحت و سلامت می خواهند کار کنند.

وی ادامه داد: گام بعدی مباحث اقتصادی و معیشتی مردم هست که در دوره قبلی به آن بی توجهی شد و  آسیب زیادی مخصوصا به اقشار محروم زده شد و این را باید بازآفرینی کنند.

این کارگردان همچنین افزود: گام بعدی عزتی است که جمهوری اسلامی باید در عرصه های بین المللی داشته باشد و این دوره بر اساس ضعف دیپلماسی و نوع رفتارها و حرف هایی که از رئیس جمهور تا وزرا می زدند از دست رفت که این عزت هم باید برگردد و عزت ما باید هم‌پای مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه های دیگر تجلی پیدا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
عزت کشور را فقط احمدی‌نژاد نگه داشت !!!!!