کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شمقدری: رئیس‌جمهور آینده عزت کشور را بازگرداند

27 ارديبهشت 1400 ساعت 9:51

این دوره بر اساس ضعف دیپلماسی ، عزت کشور از دست رفت که باید برگردد، ضمن اینکه عزت ما باید هم‌پای مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه های دیگر تجلی پیدا کند.


به گزارش جهان نیوز، «جواد شمقدری» کارگردان سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس با بیان اینکه امسال در انتخابات شرکت می کنم، درباره اولویت هایی که رئیس جمور آینده باید در دستور کار خود قرار دهد، گفت: بزرگترین کاری که باید رئیس جمهور بعدی انجام دهد این است که یک اعتماد عمومی را نسبت به سیستم اجرایی ایجاد کند.

شمقدری ادامه داد: چون الان مردم واقعا بی اعتماد شدند و رئیس جمهور جدید باید اعتماد عمومی را برقرار کند به اینکه هم کارآمدی و هم اینکه با صدق و صحت و سلامت می خواهند کار کنند.

وی ادامه داد: گام بعدی مباحث اقتصادی و معیشتی مردم هست که در دوره قبلی به آن بی توجهی شد و  آسیب زیادی مخصوصا به اقشار محروم زده شد و این را باید بازآفرینی کنند.

این کارگردان همچنین افزود: گام بعدی عزتی است که جمهوری اسلامی باید در عرصه های بین المللی داشته باشد و این دوره بر اساس ضعف دیپلماسی و نوع رفتارها و حرف هایی که از رئیس جمهور تا وزرا می زدند از دست رفت که این عزت هم باید برگردد و عزت ما باید هم‌پای مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه های دیگر تجلی پیدا کند.


کد مطلب: 763692

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/763692/شمقدری-رئیس-جمهور-آینده-عزت-کشور-بازگرداند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com