کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امروز و فردا در ۲۰ استان کشور باران می‌‎بارد

26 ارديبهشت 1400 ساعت 9:40

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای مناطقی از استان‌های تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی، همدان، نیمه جنوبی سیستان‌وبلوچستان، شمال و شرق فارس، جنوب و غرب یزد، شرق کهکیلویه‌و بویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری، شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی و ارتفاعات استان‌های سمنان، گلستان، مازندران و هرمزگان در ساعات بعد از ظهر رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود و برای مناطق مستعد خیزش گردوغبار را انتظار داریم.

وی افزود: فردا مناطق از استان‌های البرز، قم، قزوین، مرکزی، غرب اصفهان، لرستان، کرمان، شمال و شرق فارس، غرب یزد و ارتفاعات استان‌های تهران، سمنان، گیلان و مازندران بارش رخ می‌دهد و روز سه‌شنبه در بخش‌هایی از شمال غرب، استان‌های ساخلی خزر و دامنه‌های البرز مرکزی ادامه پیدا می‌کند.

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه امروز و طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر دمای هوای افزایش پیدا می‌کند، ادامه داد: چهارشنبه دمای هوای مجددا در استان‌های دریای خزر و اردبیل بین ۵ تا ۱۰ درجه کاهش پیدا می‌کند.

رفیعی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران اظهار کرد: تهران امروز در ساعات بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد مواجه است و حداکثر دمای آن ۲۹ درجه و حداقل دما ۱۹ درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.


کد مطلب: 763566

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/763566/امروز-فردا-۲۰-استان-کشور-باران-می-بارد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com