جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

گفت‌وگوی تلفنی سردار قاآنی و «زیاد النخاله»

يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 763554
سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاداسلامی فلسطین گفت‌وگوی تلفنی‌کرد.
گفت‌وگوی تلفنی سردار قاآنی و «زیاد النخاله»
به گزارش جهان نيوز، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیشب با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به صورت تلفنی گفت‎وگو کرد.

دو طرف در این تماس تلفنی آخرین تحولات مربوط به درگیری‎های غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در این گفتگوی تلفنی بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت در مواجهه با  جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید شد.

سردار قاآنی روز شنبه همچنین با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت‌وگوی تلفنی انجام داده است.

سردار قاآنی در گفت‌وگو با هنیه بار دیگر بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت و مقاومت فلسطین در سایه تجاوزات و جنایات بی‌وقفه دشمن صهیونیستی علیه قدس و غزه تاکید کرد.

وی ضمن تمجید از عملکرد بی‌نظیر و موفقیت‌آمیز مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی و دفاع از ملت فلسطین، جنایات وحشیانه اشغالگران صهیونیست علیه فلسطینیان به ویژه در غزه و محله شیخ جراح در قدس را به شدت محکوم کرد.

هنیه نیز ضمن تشریح جنایات دشمن صهیونیستی در غزه و قدس و کشتار وحشیانه زنان و کودکان فلسطینی، تاکید کرد که نبرد قدس، نبرد کل امت است.

وی مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت و قضیه عادلانه فلسطین را ستود.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *