پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

درگیری اراذل و اوباش با چوب و قمه

شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 763523
رئیس کلانتری مسعودیه از دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباشی خبر داد که ۱۱ دستگاه خودرو را تخریب کرده بودند.
درگیری اراذل و اوباش با چوب و قمه
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ ایرج ارسلانی رئیس کلانتری ۱۵۷ مسعودیه در گفت‌وگو با فارس از دستگیری عاملان تخریب 11 خودرو در محله مسعودیه خبر داد.

سرهنگ ارسلانی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: چند شب پیش چند جوان در محله مسعودیه با استفاده از چوب و قمه ‌اقدام به تخریب ۱۱ دستگاه خودرو که در حاشیه خیابان نبی آبادی پارک شده بود‌ کردند.

وی تصریح کرد: بلافاصله عوامل تیم ضربت و رئیس کلانتری در محل حادثه حاضر شده و شناسایی این افراد را در دستور کار قرار دادند.

رئیس کلانتری مسعودیه گفت: با تحقیقات میدانی و پس از چند روز کار اطلاعاتی، ماموران کلانتری ۱۵۷ با استفاده از شگردهای خاص پلیسی‌و کشف سرنخ‌، ۴ مرد جوان را که از نفرات اصلی عوامل تخریب خودرو ها بودند شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد در محله مسعودیه سکونت داشته و در پی نزاع ، خودروهای پارک شده را تخریب کردند.

سرهنگ ارسلانی ادامه داد: پس از اخذ مجوز قضائی در یک عملیات پیچیده و هماهنگ شده در ۴ آدرس متهمان به صورت همزمان بازداشت و به کلانتری مسعودیه منتقل می‌شوند.

وی گفت: باتوجه با وجود ۱۱ شاکی در پرونده این افراد و اینکه خسارت وارده خسارت مالی بوده است این افراد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند‌.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *