کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱؛

پیروزی پرگل برزیل در افتتاحیه کوپا آمه‌ریکا

تسنیم , 24 خرداد 1400 ساعت 10:49

مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی ۲۰۲۱ با برتری تیم‌های برزیل و کلمبیا مقابل رقبای‌شان آغاز شد.


به گزارش جهان نیوز، چهل و هفتمین دوره از مسابقات فوتبال جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا 2021)، پس از کش و قوس‌های فراوان به خاطر انصراف دو میزبان اولیه آن یعنی کلمبیا و آرژانتین و میزبانی پرحرف‌ و حدیث برزیل، سرانجام بامداد امروز (دوشنبه) در سرزمین قهوه و فوتبال آغاز شد.

در دور اول از مرحله گروهی این رقابت‌ها، بامداد امروز از گروه A دو دیدار برگزار شد که در اولین دیدار تیم ملی برزیل از ساعت 1:30 به وقت تهران در ورزشگاه ناسیونال برازیلیا موفق شد با نتیجه 3 بر صفر ونزوئلا را از پیش‌رو بردارد. مارکینیوش در دقیقه 23، نیمار در دقیقه 64 از روی نقطه پنالتی و گابریل باربوسا در دقیقه 89 برای تیم تحت‌هدایت تیته در این دیدار گلزنی کردند.

تیم ملی کلمبیا هم از ساعت 4:30 به وقت تهران در ورزشگاه آره‌نا پانتانال واقع در شهر کوئیبا به دیدار اکوادور رفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. شاگردان رینالدو روئدا در این دیدار در دقیقه 42 توسط ادوین کاردونا به گل رسیدند.

با ثبت این نتایج برزیل و کلمبیا هر دو 3 امتیازی شدند و شاگردان تیته به خاطر تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه A ایستادند و کلمبیا رده دوم را اشغال کرد.

در ادامه این بازی‌ها فردا (سه‌شنبه) از گروه B دو دیدار به شرح زیر برگزار می‌شود:
آرژانتین - شیلی؛ ساعت 1:30 بامداد به وقت تهران
پاراگوئه - بولیوی؛ ساعت 4:30 بامداد به وقت تهران


کد مطلب: 763453

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/763453/پیروزی-پرگل-برزیل-افتتاحیه-کوپا-آمه-ریکا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com