جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

موشکباران تل‌آویو و دیمونا مثل آب خوردن است

پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب: 763298
سخنگوی «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش حماس با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره استمرار تجاوزات علیه مسجد‌الأقصی تأکید کرد که موشکباران تل‌آویو و دیمونا برای ما مثل آب خوردن است.
موشکباران تل‌آویو و دیمونا مثل آب خوردن است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «ابوعبیده» سخنگوی «کتائب القسام»(گردان‌های القسام) شاخه نظامی جنبش حماس امروز پنج‌شنبه تأکید کرد که هر بهایی که ما می‌پردازیم فدای مسجدالأقصی و قدس است و وجود ما بدون یاری مسجدالأقصی و قدس، معنا ندارد.

وی افزود: قدس محور و کلید درگیری است و این نبرد به ما می‌گوید که غزه، کرانه باختری، قدس و فلسطین اشغالی سال ۱۹۴۸ سرنوشت یکسان و مقاومت واحد دارد.

طبق گزارش شبکه المیادین، ابوعبیده گفت که این نبرد شایسته ریخته شدن خون است چرا که ما هدف والایی داریم و آنچه این نبرد را متمایز کرده، اتحاد ملت فلسطین در تمامی صحنه‌ها و درگیری با اشغالگران است.

سخنگوی کتائب القسام تأکید کرد که ملت ما در کرانه باختری و فلسطین اشغالی سال ۱۹۴۸ در خط مقدم دفاع از قدس قرار دارند و ما به آن‌ها می‌گوئیم: سلاح ما، سلاح شماست، خون ما، خون شما و سرنوشت ما، سرنوشت شماست.

ابوعبیده خطاب به صهیونیست‌ها نیز گفت: همه دنیا ناامیدی و رسوایی شما را دید و با وجود نمایش بزدلانه شما، جهانیان همه رژیم شکننده شما را که زیر حملات ما در حال له شدن است، دیدند.

وی تأکید کرد: اگر همچنان تجاوزات علیه مسجدالأقصی ادامه داشته باشد، موشکباران تل‌آویو، دیمونا،عسقلان، اشدود و فراتر از آن برای ما راحت‌تر از آب خوردن خواهد بود.

وی خطاب به صهیونیست‌ها گفت: هر کاری می‌خواهید بکنید و همه توانتان را بکار گیریید ما نیز برای شما انواع مرگ را آماده کرده‌ایم و کاری می‌کنیم که خودتان را لعنت کنید.

شبکه الجزیره نیز به نقل از ابوعبیده گزارش کرد که در پاسخ به تجاوزات دشمن، هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

او تأکید کرد که حملات موشکی ما سست و شکننده بودن رژیم صهیونیستی را آشکار کرد.
ابوعبیده با اشاره به شهادت سه تن از مبارزان کتائب القسام از جمله «باسم عیسی» فرمانده این گردان گفت که شهادت این سه رزمنده چیز عجیبی نیست چرا که ما هر بهایی می‌پردازیم فدای مسجدالأقصی و قدس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ارسال محموله‌ بزرگ کمک‌های تسلیحاتی آمریکا برای متجاوزان صهیونیست.
Iran, Islamic Republic of
مدعیان حقوق بشر در برابر فجایع افغانستان و فلسطین سکوت کرده‌اند
Iran, Islamic Republic of
یک کارخانه مواد شیمیایی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت