کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش «یحیی گل‌محمدی» به بیانیه استقلال

23 ارديبهشت 1400 ساعت 15:45

دربی یک بازی ویژه و خاص است که حساسیت خاصی برای هواداران دارد‌.


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می خوانید:
 

*عید فطر را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم شریف ایران تبریک می‌گویم.

*از کادر پزشکی و درمانی هم بابت زحمات زیادشان تشکر کرده و هیچ وقت نباید آن‌ها را فراموش کنیم.

*باید از بازیکنان مربیان و تمام دست اندرکاران که سبب شدند مردم در خانه بمانند و کمک زیادی به عدم انقال ویروس کرده اند داشته باشیم.

*دربی یک بازی ویژه و خاص است که حساسیت خاصی برای هواداران دارد.

*چیزی که نتیجه دربی را مشخص می‌کند داشتن تمرکز و انگیزه است.

*بعد از بازی سپاهان سه چهار مصدوم دادیم و وضعیتشان هم هنوز مشخص نیست و فردا باید ببینیم چه می‌شود.

*ما برای این سه امتیاز تمام تلاش خود را می‌گذاریم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

*وضعیت کنعانی‌زادگان مشخص نیست. ما هم فرصت کمی داشتیم بعد از بازی سپاهان ریکاوری داشتیم. دیروز بدون مصدومان تمرین کردیم و شرایطشان تا دیروز خوب نبود، اما ۲۴ ساعت به بازی مانده و این ساعت‌ها هم تاثیرگذار است.
 
*ما از روز اول به برابر نبودن تعداد بازی‌های ما با استقلال اعتراض داشتیم اما متاسفانه توجهی به این موضوع نشد. این تبعیض نسبت به نیم فصل اول وجود داشته و برنامه بازی ها برای پرسپولیس مناسب نبود و شرایط سختی برای ما درست کردند. ما هم انتظار زیادی از سازمان لیگ نداشتیم و درخواست عدالت داشتیم. خواسته استقلالی ها این بود که می خواستند بازی برابر ایجاد شود در دربی رفت اما در دربی برگشت این اتفاق رخ نداد. این تبعیض ها وجود داشته و نمی توانیم بگوییم نبوده است و تلاشمان این است که با تمام قدرت جلو برویم.
 
*با خیلی چیزها در حال مبارزه هستیم. یکی همین برنامه مسابقات است و یکی هم برنامه های صداوسیما هست که از کارشناسان استقلالی دعوت کردند. 
 
*مجری های استقلالی خود را به آب و آتش می زنند که داور پرسپولیسی است و حرف های سخیف و بی معنی می زنند. فشار زیادی به تیم داوری می آورند و حتی باشگاه استقلال بیانیه داد. 
 
*اجازه بدهیم داوران کار خود را انجام دهند و امیدوارم در نهایت قضاوت خوبی از تیم داوری داشته باشیم . این خواسته همه هواداران است که عدالت برقرار شود.


کد مطلب: 763279

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/763279/واکنش-یحیی-گل-محمدی-بیانیه-استقلال

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com