کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیدار مهم رهبران مقاومت در دمشق

کیهان , 21 ارديبهشت 1400 ساعت 11:40

همزمان با شرایط متزلزل رژیم صهیونیستی در مرزهای این کشور و افزایش خشونت این رژیم علیه ساکنان بی‌دفاع بیت المقدس، سران مقاومت از کشورهای مختلف اسلامی، در پایتخت سوریه نشست برگزار می‌کنند.


به گزارش جهان نیوز، در سال ۲۰۱۱ قرار بود که سوریه نقطه آغاز شکست جبهه مقاومت ضد صهیونیستی باشد، اما پس از گذشت ۱۰ سال جنگ داخلی، ورق کاملا برگشته و سوریه تبدیل به محل اجتماع و هماهنگی همه رهبران مقاومت شده است.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، منابع خبری لبنان دیروز از دیدار قریب‌الوقوع رهبران مقاومت اسلامی از کشورهای عراق، لبنان، ایران و سوریه در دمشق خبر دادند. پایگاه لبنانی لبنانی «لیبانون دیبایت» در این رابطه اعلام کرد که قرار است طی یکی دو روز آینده نشست مهمی در دمشق بین رهبران مقاومت اسلامی منطقه تشکیل شود.

این پایگاه لبنانی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که در این دیدار، آخرین تحولات منطقه، همزمان با آغاز رزمایش نظامی گسترده ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. منابع آگاه در این رابطه گفتند که در این نشست قرار است که یک سری تصمیمات مهمی در مورد اوضاع سوریه و لبنان و تشکیل اتاق عملیات واحد برای پیگیری همه تحولات احتمالی، اتخاذ شود.

از سوی دیگر، رسانه‌های لبنانی دیروز گزارش دادند که نیروهای حزب‌الله لبنان در طول مرزهای مشترک این کشور و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند. سران مقاومت در حالی نشست مشترک برگزار می‌کنند که رژیم صهیونیستی از خارج به شدّت آسیب پذیر شده است و اخیرا موشک‌های شلیک شده مقاومت از خاک سوریه، تا عمق فلسطین اشغالی، از جمله نزدیکی مرکز اتمی دیمونا در خاک فلسطین اشغالی رسیده بودند. به گفتۀ کارشناسان، نشست سران مقاومت در پایتخت سوریه، سران رژیم صهیونیستی را به شدّت دچار هراس خواهد کرد.


کد مطلب: 763017

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/763017/دیدار-مهم-رهبران-مقاومت-دمشق

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com