پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

قالیباف: حقوق بشر جهانی کجاست؟

سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 762991
رئیس مجلس با اشاره به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیسیتی در هتک حرمت مسجدالقصی خطاب به حقوق بشر گفت:‌کجا هستید که هر روز مردم فلسطین و به ویژه کودکان به خاک و خون کشیده می‌شوند.
قالیباف: حقوق بشر جهانی کجاست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس امروز (سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت) در آغاز جلسه علنی و در نطق خود اظهار داشت: جنایت‌هایی که رژیم غاصب صهیونیستی در هتک حرمت مسجدالقصی و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین و به ویژه کودکان آن سرزمین صورت گرفته است را محکوم  می‌کند.

وی افزود: این رژیم حقوق بشر را رعایت نمی‌کند و هر روز جنایت‌هایی را که او علیه فلسطینی‌ها انجام می‌دهد می‌بینیم اما ین سوال وجود دارد که حقوق بشر جهانی کجاست که کاری را انجام نمی‌دهد.

رئیس مجلس تصریح کرد: آنها مطمئن باشند که در برابر نسل‌کشی که انجام می‌شود امت اسلامی ایستاده‌اند و مردم غزه همواره علیه رژیم اشغالگر قدس اقدام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سران عربی که به دنبال عادی‌سازی روابط به رژیم صهیونیستی هستند باید بدانند که امت اسلامی و شهدای مقاومت در مقابل این جنایت‌ها ایستادگی کرده و به پیروزی خواهند رسید.

قالیباف با اشاره به اقدام تروریستی علیه دانش‌آموزان یک مدرسه در غرب کابل گفت: حرکت تروریستی که در افغانستان رخ داده باعث شهادت تعداد زیادی از دختران و کودکان شده است. لذا این اقدام را محکوم کرده و به همه مسلمانان و به ویژه مردم عزیر افغانستان و خانواده‌های شهدای این جنایت عرض تسلیت دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *