جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

هفت تپه نماد ظلم در عالی‌ترین سطوح دولت بود

دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 762853
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اعلام کرد: هفت تپه نماد ظلم و رانت و فساد سازمان یافته ای بود که عاملانش تا عالی‌ترین سطوح دولت نفوذ داشتند.
هفت تپه نماد ظلم در عالی‌ترین سطوح دولت بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سید نظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

"داستان ‎هفت تپه فقط ماجرای یک شرکت و اعتراض کارگرانش نبود. هفت تپه نماد ظلم و رانت و فساد سازمان یافته ای بود که عاملانش تا عالی‌ترین سطوح دولت نفوذ داشتند.

نفوذ تا آنجا که شبانه رئیس سازمان خصوصی سازی را عزل کنند و هیات داوری را تسلیم خود سازند.

هنوز هفت تپه‌های زیادی باقی است."

تبریک به مردم غیور خوزستان و کارگران زحمتکش
‏همچنین رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس در توئیتر نوشت:
"‏تشکر ویژه از پیگیریهای ‎مجلس یازدهم، دیوان محاسبات و ‎آیت الله رئیسی برای بازگشت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به بیت المال و تبریک به مردم غیور خوزستان و کارگران زحمتکش."

‏هفت تپه را خدا آزاد کرد

احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و سخنگوی فراکسیون گام دوم انقلاب در مجلس شورای اسلامی، نیز در صفحه شخصی خود در توئیتر در این خصوص نوشت:

"هفت تپه را خدا آزاد کرد.

تبریک به همه کارگران و ملت شریف ایران و خداقوت به آیت الله رئیسی، همکاران خوبم در مجلس و دیوان محاسبات.

حکم دادگاه قبل از عید صادر شده بود اما علت تاخیر در اعلام، تمهید شرایط انتقال مالکیت و جلوگیری از بوجود آمدن مشکلات کارگری بوده است.
تشکر از ‎قوه قضاییه جهت ‎خلع ید مالکان هفت تپه و بازگشت آن به بیت المال
در این رابطه محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی هم در توئیتر نوشت:

"‏با تشکر از توجه و پیگیری ویژه حضرت آیت الله رییسی ریاست محترم ‎قوه قضاییه در جهت صدور حکم ‎خلع ید مالکان هفت تپه و بازگشت آن به بیت المال، این اتفاق مهم را به مردم شریف استان ‎خوزستان علی الخصوص مردم عزیز شهرستان ‎شوش و کارگران زحمت کش شرکت ‎هفت تپه تبریک عرض می کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آزادی هفت تپه.. نشان میدهد حضور آقای رییسی. در قوه قضاییه بسیار ضروری است.