پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

شکست استقلال پس از ۲ هزار و ۹۵ روز

دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 762845
استقلال پس از 5 سال و 9 ماه در استادیوم آزادی مغلوب ذوب آهن اصفهان شد.
شکست استقلال پس از ۲ هزار و ۹۵ روز
به گزارش جهان نيوز به نقل از «ورزش سه»، استقلال بزرگترین فرصت مهیا شده برای کاهش اختلاف امتیازی با سپاهان و پرسپولیس را از دست داد تا اکنون فاصله اش با سپاهان به 9 و با پرسپولیس به 8 امتیاز برسد البته آبی پوشان نسبت به سپاهان 2 بازی و نسبت به پرسپولیس یک بازی کمتر انجام داده‌اند.
 
سپاهان و پرسپولیس که پیش از بازی استقلال به مصاف هم رفتند، با نتیجه تساوی یک – یک به کار خود پایان دادند و شاگردان مجیدی با وجود این فرصت خوبی که نصیبشان شده بود، در برابر ذوب آهن قعر جدولی با نتیجه دور از انتظار دو بر صفر تن به شکست دادند.

 
در این مسابقه ذوب آهن در حالی به برتری دست یافت که این تیم از لیگ پانزدهم به بعد موفق نشده بود استقلال را در استادیوم آزادی شکست دهد. آنها آخرین بار 2095 روز پیش و در بازی رفت از لیگ پانزدهم با 2 گل مرتضی تبریزی و احسان پهلوان استقلال را شکست داده بودند و حالا موفق شدند به این طلسم ناکامی پایان دهند.

استقلال در آن بازی نیز همچون دیدار یکشنبه شب با 2 گل مغلوب شد تا ذوب آهنی ها با تکرار پیروزی بزرگ چند سال پیش خود، 21 امتیازی شده و به رده سیزدهم جدول رده بندی صعود کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *