جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

دیدار سپاهان - پرسپولیس، ۶ امتیازی است

پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 762509
مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار سرخ پوشان مقابل - سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.
دیدار سپاهان - پرسپولیس، ۶ امتیازی است
گروه ورزش جهان نيوز: مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: دیدار پرسپولیس و سپاهان، ۶ امتیازی است. سپاهان در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. برنده این بازی، گام بلندی برای قهرمانی بر می‌دارد. نتیجه تساوی، به درد سرخ پوشان نمی‌خورد. شاگردان گل محمدی اگر می‌خواهند پنجمین قهرمانی متوالی خود را به دست بیاورند، باید دست پر زمین مسابقه را ترک کنند. سپاهان تیم فوق العاده‌ای است. محرم نویدکیا، سرمربی آینده داری است.

او ادامه داد: مرزبان تجربیات فنی خود را، در سپاهان پیاده کرده است. انشاالله سپاهان در ادامه مسابقات لیگ برتر موفق باشد. بازی در اصفهان همیشه سخت است اما نبود تماشاگران استرس را از هر ۲ تیم خواهد گرفت. کیفیت چمن نقش جهان (ورزشگاه تیم فوتبال سپاهان) مطلوب است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان اظهار کرد: از سازمان لیگ برای تعویق مسابقات لیگ برتر، تشکر می‌کنم. شاگردان گل محمدی در خطر کرونا بودند. پرسپولیس در این مدت، باید ریکاوری خوبی انجام دهد تا به شرایط مسابقات باز گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *