کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عجیب و غریب‌ترین سرقت‌های جهان +عکس

تابناک باتو , 16 ارديبهشت 1400 ساعت 9:48

سرقت یکی از قدیمی‌ترین انواع جرم است که می‌توان گفت قدمتی به اندازه تاریخ دارد.


به گزارش جهان نیوز، سرقت یکی از قدیمی‌ترین انواع جرم است که می‌توان گفت قدمتی به اندازه تاریخ دارد. سرقت از بانکها، منازل، خزانه‌های دولتی و بسیاری دیگر از جرایم این چنینی تحت عنوان سرقت شناخته می‌شود.

در این گزارش قصد داریم شما را با عجیب‌ترین سرقت‌های جهان آشنا کنیم. سرقت‌هایی که شنیدن از آنها شگفت زده‌تان می‌کند.

قرار عاشقانه با قربانی سرقت
در سال ۲۰۰۹، سه مرد در اوهایو به یک زن و شوهر متاهل دستبرد زدند و پس از دو ساعت یکی از سارقان که یک جوان ۲۰ ساله به نام استفون بنت بود، به صحنه جرم بازگشت و از زنی که از او دزدی کرده بود خواست تا با او برای یک ملاقات عاشقانه،  بیرون برود.

زن بلافاصله مرد را شناخت و از یکی از بستگانش خواست که با شماره پلیس تماس بگیرند. این زن تا رسیدن پلیس سعی در مشغول کردن سارق داشت، بنابراین شروع به صحبت و گوش دادن به او کرد و وقتی پلیس رسید بلافاصله وی را دستگیر کردند. این مرد به جرم سرقت متهم و به زندان منتقل شد تا جریمه نقدی ۱۰۰ هزار دلاری بپردازد. ما کاملاً نمی‌دانیم که این رفتار سارق ناشی از حماقت یا عشق شدید به آن خانم بوده است، اما به هر حال به سزای عملش رسید.



شکایت سارق از مسئولان به خاطر نبود پول در بانک مورد سرقت
در سال ۲۰۰۸، مردی ۴۸ ساله به نام جوزف گوتز قصد سرقت از بانکی در پنسیلوانیا را داشت، اما وقتی متوجه شد بانک پولی ندارد، بلافاصله ناامید شد. وقتی سارق وارد بانک شد مسئولان به او گفتند که منتظر پر شدن دستگاه‌های خودپرداز هستند و مسئولان به او نشان دادند که پول نقدی در محفظه‌ها نیست. این مرد دیوانه شد و بلافاصله صحنه جرم را ترک کرد، اما قبل از عزیمت صاحبان بانک را تهدید کرد که به دلیل کمبود پول در محفظه نگهداری پول، از آن‌ها شکایت رسمی خواهد کرد. یک مشتری حادثه را در حالی که بیرون بانک منتظر بود، دید و بلافاصله با پلیس تماس گرفت. این سارق پس از فرار دستگیر و محکوم به پرداخت جریمه شد.


خط خطی کردن صورت با ماژیک به جای نقاب زدن در هنگام دزدی
در سال ۲۰۰۹، دو جوان جوی میلر و متیو مک کانلی وارد خانه‌ای در کارول، آیووا شدند. بر خلاف سارقان سنتی این دو جوان برای پنهان کردن هویت خود، صورتشان را با ماسک یا پارچه نپوشاندند، بلکه روش بی سابقه‌ای را که استفاده از ماژیک بود به کار بردند. این دو جوان ژاکت خود را پوشیدند و چهره‌های خود را خط خطی کردند و خطوط و نقاشی‌هایی به جا گذاشتند که به اعتقاد آن‌ها هویتشان را پنهان می‌کرد. یک شاهد عینی این دو جوان را دید که قصد ورود به خانه را داشتند، بنابراین او پلیس را خبر کرد و بلافاصله دستگیر شدند. حرکت آن‌ها بسیار احمقانه و خنده دار بود، که باعث شد پلیس آن‌ها را به راحتی پیدا کند و سرانجام به اتهام سرقت محاکمه شدند.


کد مطلب: 762465

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/762465/عجیب-غریب-ترین-سرقت-های-جهان-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com