کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

 سیدحسن نصرالله:

صهیونیست‌ها می دانند که عمر باقیمانده این رژیم بسیار کوتاه است/ صورت، روح و اثرات حاج قاسم سلیمانی با قدرت در تمامی میادین محور مقاومت حاضر است

15 ارديبهشت 1400 ساعت 21:18

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی امروز خود به مناسبت روز قدس تاکید کرد: آرمان فلسطین، مقدس‌ترین آرمان در روی کره خاکی است.


به گزارش جهان نیوز، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی امروز خود به مناسبت روز قدس تاکید کرد: آرمان فلسطین، مقدس ترین آرمان در روی کره خاکی است.

وی افزود: ما امروز در اینجا بار دیگر بر حمایت از مساله فلسطین تاکید می‌کنیم، موضعی که  در قبال مساله فلسطین صادقانه، مخلصانه و شجاعانه است.

نصرالله تاکید کرد: ما در روزهای اخیر صحنه‌هایی از بلوغ فکری جوانان فلسطینی مشاهده کردیم که پس از آن شاهد اعلام همبستگی مردم کرانه‌باختری و نوارغزه با انتفاضه قدس بودیم.

وی در ادامه به سردار مقاومت اشاره کرد و گفت: در اینجا جا دارد به روح پرفتوح فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی درود و سلام بفرستیم که نام وی، اقداماتش، تفکرات راهبردی‌اش، حضور میدانی‌اش و نفس‌هایش لحظه به لحظه در همه صحنه‌ها و میادین نبرد محور مقاومت حاضر و زنده است.

مقام ارشد حزب الله افزود: با وجود محاصره، فشارها، سختی‌ها و تهدیداتی که علیه ملت فلسطین وجود دارد آنها همچنان به مساله فلسطین و حقوق خود تمسک دارند و امیدواریم امت اسلامی نیز به مسئولیت‌های خودش در حمایت از آنها عمل کند.
 
سیدحسن نصرالله تاکید کرد: یکی از عواملی که مسئولیت‎های ما را در قبال فلسطین سنگین‌‎‌تر کرده است، سرنگونی ترامپ، شکست معامله قرن و البته ثبات و پایداری محور مقاومت است.
 
وی همچنین گفت: امروز شاهد هستیم که محور مقاومت در کنار فلسطین با قدرت، جدی و با تمام توان و امکانات ایستاده و به مسیر خودش ادامه می‌دهد.
 
دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: باوجود همه تهاجم‌ها و حملاتی که جریان دارد محور مقاومت قدرتمند باقی مانده است و این در شرایطی است که طرف‌های دیگر در حال تضعیف هستند.
 
وی همچنین گفت: علاوه بر مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی عوامل متعدد دیگری نیز وجود دارد که این احساس را به ما می‌دهد که [آزادی] قدس از هر زمان دیگری نزدیک‌تر است. این در حالی است که محور مقاومت باید همچنان قدرتمند باقی بماند و بیش از هر زمان دیگری آماده باشد و توان خود را نیز افزایش دهد.
 
نصرالله افزود: باید توجه داشته باشید که عمر رژیم صهیونیستی کوتاه است و هیچ آینده‌ای ندارد. این سرزمین [فلسطین] از آنِ ملت فلسطین و ملت‌های منطقه است و اسرائیل و استعمارگران هیچ ارتباطی به آن ندارند. تا زمانی که ملت فلسطین به مبارزات خود ادامه داده و دست از حقوقش نکشد، هیچ قدرتی توان از بین بردن و حذف مساله فلسطین را ندارد.


کد مطلب: 762441

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/762441/صهیونیست-ها-می-دانند-عمر-باقیمانده-این-رژیم-بسیار-کوتاه-صورت-روح-اثرات-حاج-قاسم-سلیمانی-قدرت-تمامی-میادین-محور-مقاومت-حاضر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com