کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

متکی: گزینه قطعی شورای وحدت رئیسی است

14 ارديبهشت 1400 ساعت 14:52

سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه گزینه قطعی این شورا برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو رئیسی است، گفت:لاریجانی کاندیدای این شورا نیست.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، منوچهرمتکی سخنگوی شورا وحدت در گفتگویی با بیان اینکه گزینه قطعی این شورا برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو حجت الاسلام رئیسی است، گفت: ما در شورای وحدت به این جمع بندی رسیده ایم که آقای رئیسی کاندیدای اصلح ریاست جمهوری هستند و امیدواریم به زودی از زبان خود وی اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 را بشنویم و شاهد ثبت نام او باشیم.

وی در ادامه با اشاره به خط تخریبی و تبلیغاتی برخی از افراد و گروه های خاص که یک‌ دروغ را در رسانه ها و کانال های خبری تکرار می کنند، ادامه داد: با آغاز فعالیت های سیاسی تشکیلاتی شورای وحدت در کلیپ ها وبیانیه های خود القا نمودند که
کاندیدای این شورا آقای لاریجانی است.اینک برای آخرین بار ضمن تکذیب این دروغ بزرگ و باحفظ احترام آقای لاریجانی اعلام می دارد وی تحت هیچ شرایطی نامزد شورای وحدت برای انتخابات ریاست جمهوری نیست.

سخنگوی شورای وحدت تصریح کرد: امید است کسانی که هنوز دستور پخش کلیپ های دروغین را می دهند متنبه شده و مسیر همدلی و هم افزایی را درپیش گیرند.


کد مطلب: 762327

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/762327/متکی-گزینه-قطعی-شورای-وحدت-رئیسی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com