جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۵

متکی: گزینه قطعی شورای وحدت رئیسی است

سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 762327
سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه گزینه قطعی این شورا برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو رئیسی است، گفت:لاریجانی کاندیدای این شورا نیست.
متکی: گزینه قطعی شورای وحدت رئیسی است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، منوچهرمتکی سخنگوی شورا وحدت در گفتگویی با بیان اینکه گزینه قطعی این شورا برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو حجت الاسلام رئیسی است، گفت: ما در شورای وحدت به این جمع بندی رسیده ایم که آقای رئیسی کاندیدای اصلح ریاست جمهوری هستند و امیدواریم به زودی از زبان خود وی اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 را بشنویم و شاهد ثبت نام او باشیم.

وی در ادامه با اشاره به خط تخریبی و تبلیغاتی برخی از افراد و گروه های خاص که یک‌ دروغ را در رسانه ها و کانال های خبری تکرار می کنند، ادامه داد: با آغاز فعالیت های سیاسی تشکیلاتی شورای وحدت در کلیپ ها وبیانیه های خود القا نمودند که
کاندیدای این شورا آقای لاریجانی است.اینک برای آخرین بار ضمن تکذیب این دروغ بزرگ و باحفظ احترام آقای لاریجانی اعلام می دارد وی تحت هیچ شرایطی نامزد شورای وحدت برای انتخابات ریاست جمهوری نیست.

سخنگوی شورای وحدت تصریح کرد: امید است کسانی که هنوز دستور پخش کلیپ های دروغین را می دهند متنبه شده و مسیر همدلی و هم افزایی را درپیش گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
آقای رئیسی که کارش درسته.
رئیسی رئیسی حمایتت میکنیم
Iran, Islamic Republic of
شما به خدا آقای رئیسی را نیاورید، بگذارید رئیسی در کار قوه قضاییه بماند ،....
Iran, Islamic Republic of
کلیه افراد دلسوز نظام و انقلاب و خواهان پیشرفت جامعه با هر تفکری که دارند باید از آقای رئیسی حمایت کنند
تنها با وحدت امکان پیروزی در انتخابات 1400 فراهم است.
Iran, Islamic Republic of
میبینم که اصولگراها میخوان رییسی تو قوه قضاییه نباشه.