جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

۳ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شد+ جدول

دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۱۵
کد مطلب: 762174
معاون فنی گمرک در گزارشی از ورود بیش از سه میلیون دوز واکسن کرونا به کشور خبر داد.
۳ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شد+ جدول
به گزارش جهان نيوز، مهرداد جمال ارونقی میزان دوز واکسن‌های کرونا وارد شده به کشور را اعلام کرد.

معاون فنی گمرک در نامه‌ای به شانه ساز معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: تاکنون بیش از 3 میلیون 195 هزار دوز واکسن به کشور وارد شده و در کمترین زمان ممکن و بدون ایستایی تشریفات گمرکی آن صورت گرفته است.

در این نامه آمده است: ضمن ایفاد جدول و آمار واکسن های وارداتی متضمن تاریخ ورود و تعداد دوز آنها به استحضار می رساند: از تاریخ 15‏‏/11‏‏/1399 لغایت 12‏‏/02‏‏/1400، دوازده (12) محموله واکسن وارداتی : روسی؛ چینی؛ هندی و کره ای مجموعاً به تعداد 3.195.800 دوز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شده و پس از انجام تشریفات گمرکی با حداقل اسناد، به صورت حمل یکسره و شبانه روزی، در حداقل زمان ممکن (زیر 15 دقیقه) تحویل نمایندگان محترم معرفی شده از سوی وزارت بهداشت گردیده است. مزید استحضار، اینجانب به همراه نمایندگان سازمان های ذیربط ، هنگام ورودکلیۀ محموله های ذکر شده، درمحل، حضور میدانی داشته و هیچ گونه ایستایی در انجام تشریفات گمرکی و ترخیص واکسن های وارده به وجود نیامده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *