جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

فراز کمالوند رسما سرمربی سایپا شد

يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب: 762153
فراز کمالوند با امضای قراردادی به مدت یک فصل و نیم سرمربی تیم فوتبال سایپا شد.
فراز کمالوند رسما سرمربی سایپا شد
به گزارش جهان نيوز و به نقل از سایت باشگاه سایپا، پس از بررسی گزینه‌های مورد نظر جهت سرمربیگری تیم فوتبال بزرگسالان سایپا در نهایت فراز کمالوند که از مربیان باسابقه فوتبال ایران به حساب می‌آید به عنوان سرمربی این تیم در ادامه رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

فراز کمالوند با معارفه مدیر عامل باشگاه سایپا و با حضور در بازی دوستانه امروز سایپا رسماً کار خود را آغاز کرد.

قرارداد کمالوند با این باشگاه به مدت یک فصل و نیم خواهد بود. کمالوند پیش از این به عنوان مربی در کادر فنی تیم استقلال و فرهاد مجیدی حضور داشت.

کمالوند امروز در حاشیه تمرین تیم سایپا در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره حضور کوتاه مدتش در استقلال توضیحاتی داد.

کمالوند گفت: کار ما مربیگری است بعد از آنکه تیم سایپا پیشنهاد سرمربیگری داد، با فرهاد مجیدی برای جدایی از استقلال توافق داشتیم و به این جمع بندی رسیدیم که به سایپا کمک کنم.

سرمربی سایپا بحث جدایی اش از استقلال و پیوستن به سایپا به دلیل مسائل مالی را رد کرد و گفت: حضورم در استقلال به خاطر فرهاد مجیدی بود. ما 30 سال با هم دوست هستیم و اختلافی نداشتیم.

کمالوند با بیان اینکه مدیرعامل استقلال مخالف جدایی اش بوده است، اظهار کرد: با نظر فرهاد مجیدی به استقلال آمده بودم و توانستم نظر او را برای جدایی جلب کنم. قراردادم با استقلال قلبی بود.  من با فرهاد (مجیدی) ۳۰ سال دوست هستم و نیازی به نوشتن نبود.

مربی سابق استقلال افزود: من نقش بسیار بسیار جزئی در استقلال داشتم. نقش اول را خدا داشت و سپس خود بچه‌ها و فرهاد به عنوان سرمربی. من هم اگر می‌توانستم کمک می‌کردم.

کمالوند با اشاره به صعود استقلال از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: خدا را شکر که دل هواداران استقلال خوش شد. هواداران ناراحت بودند ولی با مجیدی روند رو به رشد ادامه می‌یابد. استقلال با فرهاد لایق حضور در فینال آسیا است.

سرمربی جدید تیم سایپا از صحبت درباره انتخاب دستیارانش در این تیم خودداری کرد و در خصوص برنامه اش برای فصل آینده در سایپا گفت: «چو فردا شود فکر فردا کنیم».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...........