جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
مجیدی پس از تساوی با الاهلی:

صحبت در مورد مسائل فنی خنده‌دار است/ ایرادی به بازیکنانم نمی‌گیرم

چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 761693
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که فشردگی بازیهای مرحله مقدماتی باعث شده بود بازیکنانش در دیدار برابر الاهلی خسته باشند گفت: در این شرایط صحبت کردن در مورد مسائل فنی خنده‌دار است.
صحبت در مورد مسائل فنی خنده‌دار است
گروه ورزش جهان نيوز: تیم فوتبال استقلال در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بامداد امروز چهارشنبه در مصاف با الاهلی عربستان به تساوی بدون گل رسید تا این دو تیم به همراه الدحیل قطر ۸ امتیازی شوند و تعیین تیم های صعودکننده را به دیدار آخر بکشانند. 

فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر الاهلی گفت: بازی بسیار خوبی بود. تیم الاهلی خیلی خوب بازی کرد اما من تحلیل فنی ندارم. صحبت کردن درباره مسائل فنی خنده دار است. چون بازیکنان خسته هستند. ما دوبار با الدحیل در ۶ روز بازی کردیم. امروز هم ما و هم الاهلی خسته بودیم. هیچ ایرادی نمی‌توانم از بازیکنانم بگیرم چون با همه توانشان تلاش کردند. در کل به آنچه که هدفمان بود، رسیدیم.

وی در مورد کیفیت این بازی گفت:  من فکر می‌کنم ما خیلی باهوش بازی کردیم. ولی دلیل اینکه نتوانستیم کیفیت دو بازی اول را ارائه دهیم، خستگی بازیکنانمان بود. هیچ ایرادی نمی‌توانم از بازیکنانمان بگیرم. برای همه تیم‌ها این مشکل هست.

امروز هم الدحیل کیفیتش نسبت به بازی‌های قبلی پایین‌تر بود. همانطور که کاپیتان تیممان گفت، ما به دنبال صعود هستیم و حتما آن را به دست می‌آوریم. با تمرکز کامل و تمام انرژیمان در بازی بعدی شرکت می‌کنیم.  الاهلی تغییر نکرده بود. ما خسته بودیم.

وی در مورد عملکرد رشید مظاهری و نمایش خوبی که در این دیدار داشت گفت:  دروازه‌بان کارش گرفتن توپ است. ما صدر جدول هستیم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

فرهاد مجیدی در مورد الاهلی هم گفت:  من قبل از بازی هم گفته بودم الاهلی تیم بسیار خوبی است. ولی این یک امتیاز بیشتر به درد ما خورد تا الاهلی. آن‌ها خوب بازی کردند و در ابتدا هم این را گفتم. از طرفی بازیکنان ما خیلی خسته بودند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار با الشرطه عراق نیز گفت:  همه بازی‌ها سخت است. بازی آخر خیلی سخت است ولی ما یک سازماندهی در تیم داریم که چه زمانی بجنگیم و چه زمانی بازی را کنترل کنیم. امروز خسته بودیم و بیشتر بازی را کنترل کردیم.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *