جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

زمان ثابت می‌کند که موضع ظریف درست بود!

سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 761597
گذشت زمان ثابت می‌کند موضع آقای ظریف درست بوده؛ حتی در مواردی هم احتمال دارد حوادثی دست به دست هم دهد و ثابت کند منتقدان دولت در مواردی صحیح سخن گفته‌اند اما اینکه صحبتی که آقای ظریف داشته است فی نفسه چیست؛ به نظرم مثبت است.
زمان ثابت می‌کند که موضع ظریف درست بود!
به گزارش جهان نيوز، جلال میرزایی، از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس دهم در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا پیرامون فایل صوتی منتشر شده از محمدجواد ظریف اظهار کرده است: نقدهای که به آقای ظریف شد بر اساس یک فایل تقطیع شده‌ای بود که در ابتدا منتشر شد.

او می‌افزاید: این که آقای دکتر ظریف در یک نشستی صادقانه اختلاف نظرهای عادی را که با برخی از مسئولین از جلمه سردار سلیمانی داشته بیان کرده و با هدف تأمین منافع کشور بر روی تاکتیک‌ها صحبت می‌کند بسیار طبیعی است و معتقدم این امر می‌تواند نشانه پویایی و رشد مثبت جامعه باشد و نباید با دید منفی به آن بنگریم.

میرزایی با بیان این که وزیر امورخارجه صاحب نظر هستند، عنوان کرد: افرادی به هرحال در حوزه‌هایی صاحب نفوذ و نظر هستند و ما باید از تعامل بین ایده‌ها به یک جمع‌بندی برسیم که بتواند تامین کننده منافع کشور باشد.

او تأکید می‌کند: گذشت زمان ثابت می‌کند موضع آقای ظریف درست بوده؛ حتی در مواردی هم احتمال دارد حوادثی دست به دست هم دهد و ثابت کند منتقدان دولت در مواردی صحیح سخن گفته‌اند اما اینکه صحبتی که آقای ظریف داشته است فی نفسه چیست؛ به نظرم مثبت است.

*  گذشت زمان چیزهای بسیاری را اثبات می‌کند 
همانطور که گذشت زمان در قضایایی مثل برجام، مثل انتقاد از سریال گاندو، مثل تأکید ظریف بر پولشویی در داخل ایران و مثل سکوت دولت اعتدال در حمایت از محور مقاومت حقایق بسیاری را نشان داد اما امروز یک سمپات سیاسی مثل آقای میرزایی از پرده برون می‌آید و می‌گوید: حرفهای ظریف مثبت است و زمان ثابت می‌کند مواضع او درست بوده است!

فایل صوتی یک مصاحبه ظریف که به تازگی منتشر شده، انتقادات فراوانی را برانگیخته است.

"اصلاح‌طلبان" مشغول دفاع از ظریف و محتوای این فایل صوتی هستند.

مثلا فردی به نام محمدعلی سبحانی، طی یادداشتی در سایت جماران برای دفاع از ظریف نوشته است:
"اگر بخواهیم در مورد محتوای سخنان ظریف اظهارنظر کنیم باید گفت در قسمت هایی از سخنان ظریف که منتشر شده او یک ریتم منطقی را پیگیری می کرده است و در این فایل مشخص است که او در مواردی که تصمیماتی خلاف دیدگاه کارشناسی وزارت خارجه گرفته می شده حرفش را صراحتا می زده و مصلحت اندیشی نمی کرده است که این امر قابل تقدیر است و نشان از شرافت حرفه ای ظریف است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نوبخت کجاست !!!!!
Iran, Islamic Republic of
امثال شما ها می دانید خون ریخته ی شهدا در راه انقلاب و اسلام چیست؟!!!
Iran, Islamic Republic of
......