سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

وضعیت آب و هوا، امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / پیش‌بینی افزایش شدت بارش‌های بهاری در مرکز کشور

دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 761469
کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه بارش‌های بهاری در غرب و شرق کشور خبر داد و گفت: امروز شدت بارش‌ها با احتمال وقوع تگرگ در استان‌های مرکزی کشور از جمله اصفهان و یزد قابل پیش‌بینی است.
وضعیت آب و هوا؛ امروز دوشنبه ۶ اردیبهشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه بارش‌های بهاری در غرب و شرق کشور خبر داد و گفت: امروز شدت بارش‌ها با احتمال وقوع تگرگ در استان‌های مرکزی کشور از جمله اصفهان و یزد قابل پیش‌بینی است.

«کبری رفیعی» درباره وضعیت جوی کشور گفت: امروز در استان‌های اصفهان، یزد، فارس، کرمان، بخش هایی از سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بارش پراکنده باران ادامه دارد.

وی گفت: همچنین در ساعات عصر و شب در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور، دامنه‌های جنوبی البرز افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

به گفته رفیعی امروز شدت پدیده با احتمال وقوع تگرگ در مناطق مرکزی از جمله اصفهان، یزد، کرمان و فارس پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز سه شنبه در شمال غرب و غرب استان‌هایی که در دامنه جنوبی البرز قرار دارند، رعد و برق وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد وقوع تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می شود. احتمال نفوذ گردوغبار در مناطق غرب نیز وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا شدت بارش‌ها مربوط به شمال شرق خواهد بود و در سواحل خزر هم بارندگی آغاز و روز چهارشنبه بارش ها در سواحل دریای خزر شدت بیشتری خواهد داشت.

رفیعی ادامه داد: آسمان تهران در بعدازظهر امروز با افزایش ابر و رگبار و وزش باد شدید همراه است و در ساعات صبح نیز بارش پراکنده باران بهاری خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *