جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۷
در ادامه دیدار و گفت‌وگو با مقامات عمانی؛

ظریف با ارتشبد نعمانی دیدار کرد

پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 761424
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار و گفت‌وگو با مقامات عمانی در مسقط صبح روز پنجشنبه با ارتشبد نعمانی وزیر دفتر سلطان عمان به رایزنی و تبادل نظر پرداخت.
ظریف با ارتشبد نعمانی دیدار کرد
به گزارش جهان نيوز، وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به برخی حوزه های مورد نیاز برای تلاش دوطرف به منظور حصول به نتایج و در چارچوب نظرات مقامات عالیه دو کشور،  از مجموعه همکاری ها در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و همچنین منطقه‌ای ابراز رضایت کرد.

ظریف همچنین طرف عمانی را در جریان آخرین تحولات مربوط به گفت‌وگوهای جمهوری اسلامی ایران با گروه کشورهای ١+۴ و تحولات منطقه در ارتباط با کشورمان قرار داد.

ارتشبد نعمانی وزیر دفتر سلطان عمان نیز در این دیدار با استقبال از تبادل سفرها بین مقامات دو کشور به منظور آگاهی از آخرین نقطه نظرات طرف مقابل،  روابط دو کشور در حوزه های مختلف را با اهمیت ارزیابی و گسترش همکاری های دو کشور خصوصا در برخی موضوعات منطقه را خواستار گردید.

موضوعات مربوط به برخی زندانیان ایرانی در عمان، مسائل اقتصادی، تجاری و مالی فی‌مابین و موضوعات منطقه بویژه تحولات یمن از دیگر محورهای مورد گفتگوی مقامات دو کشور در این دیدار بود.

ظریف
مرجع : ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان باید از مردم ایران عذرخواهی کند.
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف! این چه منطقی است که شما دارید؟!! عربستان جنایتکار و متجاوز به مردم مظلوم یمن!! کشوری که داعش در آنجا رشد و تقویت و به کشورهای سوریه و عراق روانه شد! آیا مستحق مساعدت است؟!!!
Iran, Islamic Republic of
کشورهای حوزه خلیج فارس به همراه آمریکا، اروپا و اسرائیل حق دخالت در سیاست خارجی ایران را ندارند.
بزرگ مرد دیپلماسی نظام جمهوری اسلامی، دکتر جواد ظریف... خدا به همراهت....
Iran, Islamic Republic of
ناکارامدی دکتر جواد ظریف در این مدت 7 سال و 9 ماه برای همه مردم ایران و جهان ثابت شده است در برابر مقابل آمریکا و متحدانش.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ظریف در مذاکره با آمریکا، کشورهای اروپایی و... از حق مردم ایران و کشور ایران نتوانسته است دفاع و حمایت کند.
Iran, Islamic Republic of
ناتوانی ترین و عاجز ترین دیپلماسی نظام جمهوری اسلامی،در دوره دکتر جواد ظریف بوده است.