جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۶

هشدار اصغرزاده برای مهندسی انتخابات!

شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 761220
هشدار اصغرزاده برای مهندسی انتخابات!
به گزارش جهان نيوز، «ابراهیم اصغرزاده» فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با سایت خبرآنلاین گفت: «یک فرصتی برای کشور وجود دارد برای اینکه انتخابات پیش رو را مثلا معنادار کند و بگوید که هم قانون اساسی به این انتخابات معنا می بخشد و هم این ظرفیت وجود دارد که گروه هایی که مشابه آن هسته سخت قدرت نمی‌اندیشند،  بیایند. به نظر می‌رسد همین مسئله را هم مهندسی می‌کنند هم تحمل نمی‌کنند که یک انتخاباتی معنادار برگزار شود و باید حتما انتخابات ریاست جمهوری معطوف به یک نتیجه دولت جوان حزب اللهی باشد که از نظر آنها شک و شبهه ای هم در آن نباشد».

اصغرزاده در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: «جامعه دچار بی آیندگی است و طبقه متوسط سرد و متلاشی شده، بخشی از طبقه متوسط به سمت طبقه پایین دست مهاجرت کردند و طبقات فرودست ناامید و وضعیت معیشتی بر هر چیز دیگر آنها اولویت دارد و دیگر اساسا برای طبقات محروم و محتاج یک معیشت حداقلی، مسائل حقوق بشری و برادری و هم بستگی ملی و  یا این مباحث که پرچم کشور، مهم است و یا کشور باید موشک داشته باشد و امثال آن مهم نیست حتی دموکراسی هم مسئله اصلی آنها نیست».

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: «به نظر من بدون اینکه به دنبال یک سازمان آهنین برویم، با یک الیگارشی که جبهه اصلاحات را رهبری کند و بعد بگوید چه کسی اصلاح طلب است و چه کسی نیست و خودی و غیرخودی کند، من این مسیر را قبول ندارم. ما به سمت جبهه‌ای شدن و یک طیف با مرزهای سیال می‌رویم ولی ثقلمان به سمت اصلاحات ساختاری خواهد رفت نه اصلاحات محافظه کاری، نه اصلاحات حداقلی و پفکی».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با حمایت خود از روحانی همه چیز را خراب کردید خراب. حرف نزنید که ملت دلش خون است...
Iran, Islamic Republic of
عجب .....زدن سیاست و اقتصاد مملکت را آش و لاش کردن , حالا هم دارن دلسردی و ناامیدی بخشی از جامعه را به حساب اصل نظام و انقلاب می گذارن و اشک تمساح برای رنج و غصه و ناراحتی مردم می ریزن!
سید
Iran, Islamic Republic of
آقای اصغر زاده نفرمودند نقش اصلاح طلبان در ایجاد این وضعیت اقتصادی ومشکلات طبقات پایین جامعه چی هست .آیا رمز «تکرار می کنیم»در ایجاد آن نقش داشته است.
Iran, Islamic Republic of
مجری انتخابات وزارت کشور
یادت باشه اگه مهندسی شده باشه به نفع اصلاح طلبان است!!!!
چ
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب حب ریاست
Iran, Islamic Republic of
موقع انتخابات و رای جمع کنی سر و کله پیدا میشه!!