جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نگهبانانی که دزد از آب درآمدند

شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب: 761174
سرپرست پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۲ جوان سارق که تحت عنوان نگهبان محله اقدام به عقد قرارداد با باغ ویلاهای یکی از مناطق اطراف مشهد کرده بودند، خبر داد.
نگهبانانی که دزد از آب درآمدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد دولخانی گفت: تیم‌های کارشناسی اداره خدمات حفاظتی و مراقبتی انتظام پلیس پیشگیری استان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از فعالیت مشکوک ۲ جوان که تحت عنوان نگهبان محله اقدام به عقد قرارداد با باغ ویلاهای یکی از مناطق اطراف مشهد کرده بودند، دست یافتند. 

سرپرست پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: این در حالی بود که گزارش ۲ مرحله سرقت از یک باغ ویلا نیز به پلیس گزارش شده بود. 

وی اظهار کرد: کارشناسان اداره انتظام پلیس پیشگیری استان در اقدامی مشترک با تیم‌های گشتی پاسگاه انتظامی فردوسی در بررسی‌های بعدی خود دریافتند متهمان یک کانکس کوچک هم در محلی قرار داده‌اند و به آن رفت و آمد دارند. 

دولخانی خاطرنشان کرد: پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی ۲ متهم را دستگیر و در بازرسی از داخل کانکس کوچک یک دستگاه شوکر، یک قبضه چاقو و دیگر وسایل به همراه یک دستگاه پمپ کف کش، دلر، جعبه ابزار بزرگ و کوچک، مقداری کابل، یک عدد پلاک موتورسیکلت سرقتی و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف کردند. 

سرپرست پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: شرکت‌های خدمات حفاظتی و مراقبتی در سطح شهر مشهد و سراسر خراسان رضوی با تلاش و حضور مؤثر نگهبانان محله که سهم مؤثری در تولید و برقراری نظم و امنیت دارند، ایفای نقش می‌کنند و در این رابطه  از شهروندان عزیز، هیأت‌های مدیره مجتمع‌های تجاری، صنعتی، تولیدی، مسکونی، رفاهی و کشاورزی که نیاز به حضور  عناصر فعال و ارزشمند نگهبان محله دارند می‌خواهیم برای هرگونه عقد قرارداد آغاز فعالیت نگهبانان محله به اداره انتظام پلیس پیشگیری واقع در بلوار ملک آباد، جنب ستاد فرماندهی انتظامی خراسان رضوی مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *