جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

نوزاد ۶ روزه در بین متوفیان کرونا

جمعه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب: 761164
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های قطعی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان را هفت نفر ذکر کرد و گفت: در بین متوفیان یک نوزاد ۶ روزه هم وجود دارد.
نوزاد ۶ روزه در بین متوفیان کرونا
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، مهدی شفیعی بعدازظهر جمعه در خصوص آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ گفت: موارد بستری قطعی ۵۰۹ مورد است.

وی موارد مثبت بستری در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان را شامل کرمان ۲۷۲ نفر، رفسنجان ۵۱ نفر، جیرفت ۶۷ نفر، بم چهار نفر و سیرجان ۱۱۵ نفر اعلام کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان ۱۸ هزار و ۴۸۸ مورد است.

شفیعی موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته را ۷۶ نفر ذکر کرد و افزود: از این تعداد در کرمان ۴۴ مورد، رفسنجان هشت مورد، جیرفت ۹ مورد، بم یک مورد و سیرجان ۱۴ مورد گزارش شده است.

وی گفت: تعداد فوتی‌های قطعی در ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر شامل چهار نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان و یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است.

وی سن فوتی‌ها را ۸۶،۸۵،۷۴،۶۳،۳۷،۲۸ و نوزاد ۶ روزه ذکر و اظهار کرد: مجموع جانباختگان ۲ هزار و ۶۸۴ نفر است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حیدر
Iran, Islamic Republic of
خدابه خانواده ش صبر دهند...آمین..