جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

قالیباف: اگر سپاه نبود کشور هم نبود

جمعه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب: 761156
سپاه پاسداران از زمان تأسیس در هر مشکلی قوی‌ترین پشتیبان مردم بوده است.
قالیباف: اگر سپاه نبود کشور هم نبود
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: سپاه پاسداران از زمان تأسیس در هر مشکلی از سیل و زلزله و بیماری تا جنگ‌افروزی و تهدید‌های بی‌امان دشمنان، قوی‌ترین پشتیبان مردم بوده است.

وی تاکید کرد: کارنامه رشادت قهرمانانی، چون جهان‌آرا، خرازی، باقری، باکری، همت، کاظمی و سلیمانی و… به روشنی ثابت می‌کند که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وجود هر کشوری به وجود ملت و مردم آن بستگی دارد.
Iran, Islamic Republic of
این سخن گهربار بارها از افراد مختلف شنیده شده ولی بار اول امام خمینی این جمله را فرمودند. این جمله حضرت امام فرمایشی مسئولیت آور بوده است و تنها تعریف و تمجید نیست.
Iran, Islamic Republic of
اولاً همانگونه که یکی از مخاطبان محترم نوشتند جملۀ معروف: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» از امام خمینی ره است و ثانیاً: «جهان‌آرا، خرازی، باقری، باکری، همت، کاظمی و سلیمانی و…» از شهدای بزرگ دوران دفاع مقدس و پس از آن هستند و نوشتن نام این شهدای گرانقدر بدون کلمۀ مقدس «شهید» جفای بزرگ در حقّ آنها محسوب می شود. .