جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فرصت‌طلبان عارف را هدف قرار داده‌اند

پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 761046
فرصت‌طلبان عارف را هدف قرار داده‌اند
به گزارش جهان نيوز، روزنامه شرق در یادداشتی با عنوان «چرا فرصت‌طلبان عارف را هدف قرار داده‌اند؟» نوشت: «آنچه لرزه بر جریان‌های موجود انداخته، شخصیتی سیاسی مجموع‌الاطراف به نام «عارف» است. جمیع‌الاطرافی‌ای که برای جریان‌های افراطی به یک کابوس تبدیل شده است. این خصوصیات عارف، جریان‌ها و جناح‌های سیاسی را به تکاپو واداشته تا هجمه شدیدی از «عملیات تخریب روانی» را در قالب «نمایندگان پوششی» شکل دهند: طیف وسیعی از شخصیت‌های مختلف و حتی چهره‌های ازیادرفته سیاسی، به‌ناگاه با ژستی خیرخواهانه زنده شده‌اند تا از فعال‌شدن انرژی بالقوه‌ای به نام عارف و گفتمان جامع‌الاطراف ایشان جلوگیری کنند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «هرچند حضور عارف در کارزار انتخابات قطعی هنوز قطعی نیست، ولی در صورت قطعیت، به نظر می‌رسد ایشان با مواضع و رویکردهایی کاملا جدید، روزآمد، مصلحانه و در تناسب با انتظارات طبقات و گروه‌های سیاسی برای «ایران آینده»، قدم به وادی انتخابات خواهد گذاشت».
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *