پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱

نامه الهیان برای برخورد با اخلال‌گران بازار بورس

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 760953
نماینده مردم تهران در مجلس طی نامه‌ای خطاب به رئیس دستگاه قضا خواستار برخورد با اخلال گران و مجرمان در بازار بورس شد.
نامه الهیان برای برخورد با اخلال‌گران بازار بورس
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، زهره الهیان نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس دستگاه قضا خواستار برخورد با اخلال گران و مجرمان در بازار بورس شد.

متن کامل نماینده مردم تهران به رئیس دستگاه قضا به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حضرت آیت الله رئیسی

ریاست محترم قوه قضاییه

سلام علیکم

همانگونه که استحضار دارید یکی از بازار‌های فعال جذب نقدینگی در کشور، بازار سرمایه می‌باشد که بالغ بر ۵۷میلیون سرمایه گذار در این بازار حضور دارند. علیهذا، نحوه نظارت و کنترل تخلفات احتمالی بازار گردانان با مختصات جنگ اقتصادی کنونی تناسب ندارد و نظارت ناکافی منجر به ضرر و زیان‌های نجومی و تکراری گردید لذا فقدان دادگاه تخصصی مستقل برای برخورد با اختلال گران و مجرمان در بورس، مشهود است. از ریاست محترم قوه قضائیه، تقاضامندیم به موجب صیانت و حفظ سرمایه‌های ملی و جلوگیری از خروج آن از طریق ارز‌های دیجیتال و خرید املاک بدون پشتوانه در سایر کشور‌ها در خصوص ایجاد دادگاه و نظارت تخصصی دربورس، دستورات مقتضی را صادر فرمایند.

زهره الهیان
نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


.
Iran, Islamic Republic of
حرف دل ماروزدی احسنت برشما ...