کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نظرات منتخب را بخوانید

واکنش مخاطبان جهان نیوز به اظهارات سخنگوی دولت/ همین‌ها را سر چهار راه بگو!

2 ارديبهشت 1400 ساعت 11:44

سخنگوی دولت در آخرین نشست خبری خود با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف داخلی و بین المللی ادعاهای جدیدی درباره برجام (دستاورد تراشی) و منتقدان دولت بیان کرد.


گروه سیاسی جهان نیوز: علی ربیعی، سخنگوی دولت در آخرین نشست خبری خود با خبرنگاران ادعاهای جدیدی درباره برجام و منتقدان دولت بیان کرد. ربیعی گفته بود: «برجام برای تاریخ ایران و همه جهانیان عبرت آموزی زیادی دارد»، «باعث تقویت اعتماد به نفس ملی شد»، «اگر برجام نبود قرارداد ۲۵ ساله با چین هم نبود» و «تصور نمی‌کردیم یک جناح خاص، رقابتی سالم را تا مرز عداوتی مسموم پیش ببرد».

جهان نيوز از مخاطبان خود خواسته بود تا نظرشان را نسبت به اظهارات ربیعی درج کنند. استقبال مخاطبان از این نظرخواهی باعث شد تا نظرات برگزیده درج شده را در مطلب جداگانه ای در اختیار شما قرار دهیم:

* جناب سخنگو اگر افتضاح برجام نبود اوضاع خیلی بهتر بود.

* ربیعی جان، ۵۰ کشور با چین بدون برجام و fatf معاهده امضا کردند. تا دیروز می گفتید بدون پذیرش fatf نمیتوانیم با چین معاهده برقرار کنیم، .

*مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید.

*اگر برجام نبود انقلاب سال 57 اتفاق نمی افتاد!

* اصلا برجام نبود خدا ؛ آدم و حوا رو خلق نمی‌کرد برا همین آفتاب تابانه.

* 8 سال عمر مملکت را صرف مذاکره ای کردید که یک دیوانه یکباره اونو پاره کرده و به تعهدات خودشون عمل نکردن...

* خدا خیرت بده من که به اندازه خودم خیلی خندیدم با زبون روزه دل ما رو شاد کردی... ممنونتم. تا روز اخرتون برای شادی ما از هیچ حرفی دریغ نمیکنی .

* با این برجامتان ستون فقرات اقتصاد ایران را شکستید.

* اگر برجام نبود قرار داد چین با ایران خیلی زودتر اعمال میشد صف گوشت نبود صف مرغ نبود صف روغن نبود و......

* اگه هربار با یه دولتی در آمریکا این همه خسارت به کشور بزنند بعد دولتی بعدی بیاد زیر تعهدش بزنه باید این وضع تا کی ادامه داشته باشه آقای دولت گیری که با بایدن تفاهم کردید کسی دیگری مثل ترامپ اومد دوباره تفاهم نامه رو پاره کرد چه...

* برجام اگه خوب پس چرا دوباره مذاكره ميكنيد برجام اگه خوب بود پس چرا شركتهاي خارجي سرمايه گذاري نكردن اگر خوب بود پس چرا هنوز تحريم هستيم نقد داديد به اميد نسيه اخرش هم هيچ.

*واقعا این اگر "نبودیم" را از این آقایان می گرفتند چه برای گفتن داشتند؟

*بجای پذیرش اشتباهاتشان می خواهند برجام خسارت محض را بزک کنند!

*اقای ربیعی اگه یک درصد به چیزایی که گفتی اطمینان داری برو سر یه چهار راه همینا رو بگو و ببین مردم بهت چی میگن.

* ای کاش مسئولین محترم فقط همین یک، قلم عبرت آموزی از برجام را باور داشته باشند!

*عبرت از این جهت است که با دشمن هرگز رو یه سفره نمیشینن. و در راهرو قدم نمی‌زنند و دست در دست قاتلین عزیزترین جوانان این کشور نمی‌گذارند این بزرگترین عبرت است.

*خداییش راست میگه اگه برجام و این دولت نبود ماشین و خونه هامون این همه قیمت پیدا نمیکرد و الان باید سوار ماشین ها ارزون قیمت و صاحب خونه های بی کیفیت بودیم ممنونیم روحانی.

* قابل توجه ترین چیزی که از سخنان و استدلال های این سخنگو دریافت میکنم اینکه، بگم ،خدایا! مگه میشه مگه داریم.

* جناب ربیعی مهم‌ترین کارنامه برای دولتمردان، نظر و دیدگاه مردم است که فراتر و مهم‌تر از بیلان کاری و گزارش‌هایی است که توسط نهادها و سازمان‌ها منتشر می‌شود..

* آقای ربیعی درست می فرمایند سیاست دولتی که با مماشات و التماسی باشد همینه لذا برجام برای تاریخ ایران و همه جهانیان بسیار عبرت آموزی است..

* از کلمه برجام منقلب میشم!

*برجام واقعا عبرت اموز بود باید مردم بفهمن به کدخدا دوستان و غرب گرایان رای ندهند که امتیاز نقد بدن و وعده نسیه بگیرن و مردم رو بدبخت کنن و بعدش هی دستاورد درست کنن

* اقای ربیعی خدایی خودت اینا رو میگی یا مجبورت می کنن باید اینا رو بگی.. من بعید میئونم شما با این موی سفید این حرفا رو بزنی.

* نکنه منظور از "عداوت مسموم یک جناح" وقایع سال 88 باشه....! آخه اون موقع بودکه معلوم شد تبدیل رقابت به"عداوت" تا مرز براندازی نظام یعنی چه...!

* متاسفم برای خودم که چطور در کشور ما دولت از خودش فقط تعریف می کند.! ولی دریغ از اعتراف حتی به یک اشتباه!

* تا آنجا که ما می‌دانیم دانش اموز، دانشجو و... درس میخونه! آخر ترم استاد امتحان میده!! تو دولت فعلی همه چی برعکسه!

*کشورمان قبل از برجام تحریم بود اما توانمندی قابل توجهی در حوزه هسته‌ای کسب کرده بود اما پس از برجام باز هم تحریم ماند اما بخش زیادی از فعالیت‌های هسته‌ای تعطیل و اندوخته‌های ارزشمند این حوزه از دست رفت و در سایه غفلت دولت از اقتصاد و توانمندی‌های داخلی، گرانی و تورم عجیب و کاهش شدید ارزش پول ملی نیز در کارنامه دولت ثبت شد.

*اینا چیزی برای دفاع ندارن یعنی کاری انجام ندادن که بشه ازش نام برد فقط ی برجام که فکر میکنن دنیا را فتح کردند و الان هم مجبورن هی برجام رو خوب جلوه بدن . موقع رفتنه سبد خالی .

*برجام برای دنیا عبرت بود تا دنیا بدونه نباید به امضا دشمن اعتماد کرد و هیچ ضمانتی ندارد که دشمن به قولش عمل کند.

* به نظرتان هر چه مثبت است موفقیتش از برجام است ولی برجام تاکنون موفقیتی جز درد سر و ضرر چیزی دیگری برای مردم نداشته است .

* ما چه حقی از جامعه جهانی گرفتیم؟ روحانی کلا همه امتیازها رو میده ،راکتور هسته ای نابود شد هر روز بازرسی میان میکنن هیچ تحریمی هم که برداشته نشده همه چی به ضرر ایرانه منتها یک عده اصلاح طلب میخوان برخی ها رو قهرمان جلوه بدن ..!


کد مطلب: 760935

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/760935/واکنش-مخاطبان-جهان-نیوز-اظهارات-سخنگوی-دولت-همین-ها-سر-چهار-راه-بگو

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com