پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۵

آمریکا: تحریم ها را بر نمی‌داریم

دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۱۰
کد مطلب: 760675
مشاور امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه ای گفت که واشنگتن تحریم ها علیه تهران را بر نمی دارد مگر آنکه از پایبندی ایران به تعهدات هسته ای اطمینان یابد.
آمریکا: تحریم ها را بر نمی‌داریم
به گزارش جهان نيوز، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا یکشنبه گفت که گفت وگوها در وین سازنده بوده و تلاش های واقعی با چهار عضو دائم دیگر شورای امنیت سازمان ملل و آلمان از یک سو و ایران از سوی دیگر در حال انجام است و تمامی و موضوعات برداشته شدن تحریم ها و موضوع هسته ای بر روی میز قرار دارد.

وی که با برنامه روز یکشنبه شبکه خبری «فاکس نیوز» مصاحبه می کرد ادامه داد: «آمریکا تحریم ها علیه ایران را بر نخواهد داشت مگر آنکه اطمینان پیدا کند که ایران به تعهدات هسته ای خود پایبند خواهد شد».

این در حالی است که سید عباس عراقچی گفته بود: بعد از چند روز گفت‌وگوی فشرده،  به نظر می رسد اکنون در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم. با این حال راه دشواری در پیش است. هنوز برای پیش بینی نتیجه زود است. گروه‌های کارشناسی به کار سخت خود برای روشن ساختن موضوعات مهم ادامه خواهند داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حرکت بجا و تاثیرگذار در روند مذاکرات هسته‌ای در وین این بود که بعد از خرابکاری در سایت هسته‌ای نطنز و به ویژه اینکه آمریکایی‌ها آن را محکوم نکردند تیم مذاکره‌کننده کشورمان بلافاصله میز مذاکره را ترک می‌کرد تا عزت و اقتدار ایران حفظ شود.
Iran, Islamic Republic of
وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشته، ایران با ماندن در توافق برجام سربلند بیرون آمد! از کی وارد کردن خسارات میلیاردی به کشور سربلندی محسوب می‌شود؟! سربلندی نشان دادن اقتدار کشور و حفظ منافع کشور است.
Iran, Islamic Republic of
مشکل ما با آمریکا و کشورهای اروپایی و برخی کشورهای منطقه خاورمیانه، صلح آمیز هسته ای ایران و موشک های ایرانی نیست و نبوده است مشکل ما با آمریکا، کشورهای اروپایی و برخی منطقه خاورمیانه در سال 1332 شروع و آغاز شده است و نه در زمان صلح آمیز هسته ای و موشک....
Iran, Islamic Republic of
امام راحل(ره) فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شهید مظلوم دکتر بهشتی هم فرمود: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها جنایتکار شماره یک باید پاسخگوی اقدامات تروریستی حادثه نطنز باشند.
صهیونیستی ها جنایتکار شماره یک باید پاسخگوی اقدامات تروریستی حادثه نطنز باشند.